coolguy56 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 om man först har ett en profil som man har spelat offline på för att men inte har haft internett, och sedan skaffar men internett på xboxet, kan man då fixa xbox live guld på den profilen? för jag hade alla achiments och så på den där profilen som jag har spelat offline på och sedan när jag skaffa xbox live så var jag tvungen att göra ett online profil. så alla mina aciments blev på en profil å live på adra. ps jag har inte köpt något guld utan den fråga om jag ville prova på live under en månad, så det gör inget om den där live profilen inte får achimentsena, det jag vill är att den dära profilen som jag har spela på hela tiden ska få en månaders prova på guld som jag sedan kan köpa till 12 månader på. hoppas ni förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Ja, det går. Jag undrade samma sak förut. Det är bara du är inloggad på den profilen, sen trycker du "Join Xbox Live". Sedan följer du bara instruktionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolguy56 Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Ja, det går. Jag undrade samma sak förut. Det är bara du är inloggad på den profilen, sen trycker du "Join Xbox Live". Sedan följer du bara instruktionerna. okej, men kan ta bort den andra, för den har game tagen som jag vill ha, den profil som jag har spelat offline på heter fredrik, för det är mitt namn, men nu när jag skaffar live på den och en game tag kommer det stå min gametag när jag ska singa in på xboxet? eller kommer jag heta fredrik när jag kör online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Ja, det går. Jag undrade samma sak förut. Det är bara du är inloggad på den profilen, sen trycker du "Join Xbox Live". Sedan följer du bara instruktionerna. okej, men kan ta bort den andra, för den har game tagen som jag vill ha, den profil som jag har spelat offline på heter fredrik, för det är mitt namn, men nu när jag skaffar live på den och en game tag kommer det stå min gametag när jag ska singa in på xboxet? eller kommer jag heta fredrik när jag kör online. Förstod inte riktigt, men om du skaffar Live så är jag ganska säker på att någon redan heter fredrik. Så du måste välja en annan Gamertag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.