KeeperofMee Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Skrattaa'laSpela besök min lillebrorsas hemsida ge feedback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Hur gammal är din lillebror? Lär honom hur man använder Googles rättstavningsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 han är 9:.. och det är meningen att den ska heta a'la inte alla Jag frågade honom om det va alla då sa han att det var a'la Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 För att vara 9 år så är det väl inte så tokigt, även fast det inte är han som gjort sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Eller så är det keeperofme själv som har gjort den, och säger att det är hans brorsa ifall sidan skulle bli totaldissad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Tvivlar på att bara är 1 år mellan dig och din bror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Skrattaa'laSpela besök min lillebrorsas hemsida ge feedback Cool var har han gjort den vill också ha en sån sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Skrattaa'laSpela besök min lillebrorsas hemsida ge feedback Cool var har han gjort den vill också ha en sån sida Du kan göra en liknande i notepad som följer med windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) jag har hjälpt honom med sidan... Fable1:gå in på min tråd ny hemsida och tryck på länken där Crazycake: Jag fyller 11 den 13 september och han fyller den 11 januari Jolt:Jag har bara hjälpt honom lite!! Min brorsa är medlem på fuska.se och heter MyNameisMyth men är zero% aktiv Redigerat 17 Augusti 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 17 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 Alltid kul med nytt folk i webbranchen! =D I alla fall, du borde nog säga till honom att man inte kan ta material från en hemsida utan att fråga om lov, tro mig, jag har hamnat i trubbel förut och har lärt mig en läxa. Humorbrevet uppskattar nog inte att ni har kopierat deras historier. Annars så är det bara att fortsätta! Ska bli kul att se hur det utvecklar sig =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 17 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2010 (redigerat) äsch det är bara roliga historier...eller ska han skriva dit Copyright humorbrevet...eller skriva till humor brevet och fråga? men den ena om bellman i svinstian har dom tagit ur en bellman bok jag läsit och den andra var bara lite redigerad till en basket boll...iegentligen pissade han så långt att en kines fick det i huvet Redigerat 17 Augusti 2010 av KeeperofMee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.