OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. Vad händer då :o? Din dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o Okej.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. Vad händer då :o? Din dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o Okej.. <_< Något i den stilen ja. Du kommer ju inte märka när du sover under natten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. Vad händer då :o? Din dator exploderar, och det kommer giftgas ur fläkten :o Okej.. <_< Något i den stilen ja. Du kommer ju inte märka när du sover under natten. Jag trodde han skämtade?! Hur kommer det sej att datorn exploderar och det kommer giftgas ur fläkten :blink: Redigerat 22 Augusti 2010 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Moderkortet överhettas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Jaha. Men.. om man stänger av datorn? Redigerat 22 Augusti 2010 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Jaha. Men.. om man stänger av datorn? Men du fattar la att dom driver med dig? Suck, dra på RSBot och fuska på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Jaha. Men.. om man stänger av datorn? Men du fattar la att dom driver med dig? Suck, dra på RSBot och fuska på. Tänkte väl det ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Man kan visst botta under natten Men det är bästa att bota medans man är vi datorn så man kan kålla lite då och då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Man kan visst botta under natten Men det är bästa att bota medans man är vi datorn så man kan kålla lite då och då Han sa aldrig att man inte kan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Har bottar i 6 månader och inte blivit bannad på 3 gubbar. Botta inte under natten. Absolut inte. Du får gärna botta mitt under dan t ex när du är i skolan. Men inte under natten, usch säger jag bara. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 För att då har du högre chans att bli bannad. DUUUH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 25 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 För att då har du högre chans att bli bannad. DUUUH Lol. Känner du till ordet tidszoner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg