Hoppa till innehåll

Favorit Sångare, Gitarrist Trummis.


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 30
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ett par favoriter

 

Sångare: Anthony Hegarty, Tim Kasher, Fred Åkerström, Thom Yorke, Derek Shulman

Gitarrist: Adam Jones, John Frusciante, Johnny Essing & Conny Nimmersjö, J.Mascis

Trummis: Keith Carlock, Bill Stewart, Trummisen i Wintersleep (kan inte hans namn)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej okej ta bassist, men det är ju nästan samma sak som gittarisst, kan man spela bas kan man väl spela gitarr???

nej, kommer ni säga snart men stör er inte på det. Skriv bassist gör det. era favorit sångare gitarrist, bassist och trummis.

Min bästa basist är...

Öh, jag kan bara Jiohn Deacon i Queen. Det är han som ser otroligt dyster ut. Han är väl bra, skriver jättebra låtar men han är tråkig. Kolla till exempel på musikvideon på bohemian Rhapsody när Freddie börjar sjunga. Mama, just killed a man...

John tittar upp i kameran hela tiden och jag skrattar ihjäl mig så att jag alltid förlorar på singstar Queen....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

sångare: mike patton, tom waits, david bowie, neil young, ol' dirty bastard, bajka, eric burdon

 

gitarrister: david gilmour, buckethead, frank zappa, jimi hendrix, nick drake, tom morello, duane allman, paco de lucia

 

basister: mark sandman, les claypool, jaco pastorius, alex james, larry taylor

 

trummisar: mongot i lightning bolt (mest för att han är så jävla cool), morgan ågren, gavin harrison, nick mason

 

förändras hela tiden

Redigerat av Symptom
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sångare: Freddie Mercury, Eddie Vedder, Mike Patton, Frank Sinatra, Damon Albarn, Shane MacGowan, Per Persson.

 

Gitarrister: David Gilmour, Duane Allman, Dimebag Darrell Abbott, John Frusciante, Brian May, John Fogerty, Robert Johnson.

 

Trummisar: Buddy Rich, Charlie Benante, Scott Travis, Nick Mason, John Bonham.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jävla svårt.....

 

Sångare: Ronnie James Dio, Axl Rose, Steven Tyler, Shanon Hoon

Gitarrist: Ritchie Blackmore, Slash, Vivian Campbell, Toni Iommi, Jimi Hendrix, Izzy Stradlin, Angus Young, Jimmy Page, Joe Perry m.fl.

Trummis: Cozy Powell, Ian Paice, Steven Adler

Basist: Geddy Lee, Geezer Butler, Jimmy Bain, Duff McKagan

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sångare: Helt klart Axl Roses, Iggy Pop, kanske Bruce Dickinson och Dave Grohl.

Gitarrist: Jimmy Page, John Frusciante, Izzy Stradlin och Hendrix så klart.

Trummis: Neil Peart, Chad Smith och taylor hawkins.

 

Får jag fråga varför inte bassist är med? I sånna fall skulle jag ta Flea där.

Thar u go :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...