Simple Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sångare: Claudio Sanchez (Coheed and Cambria), Matt Good (From First To Last), James LaBrie (Dream Theater) Gitarrist: Fredrik Thordendal (Meshuggah), John Petrucci (Dream Theater), Wes Montgomery Trummis: Tomas Haake (Meshuggah) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ett par favoriter Sångare: Anthony Hegarty, Tim Kasher, Fred Åkerström, Thom Yorke, Derek Shulman Gitarrist: Adam Jones, John Frusciante, Johnny Essing & Conny Nimmersjö, J.Mascis Trummis: Keith Carlock, Bill Stewart, Trummisen i Wintersleep (kan inte hans namn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Okej okej ta bassist, men det är ju nästan samma sak som gittarisst, kan man spela bas kan man väl spela gitarr??? nej, kommer ni säga snart men stör er inte på det. Skriv bassist gör det. era favorit sångare gitarrist, bassist och trummis. Min bästa basist är... Öh, jag kan bara Jiohn Deacon i Queen. Det är han som ser otroligt dyster ut. Han är väl bra, skriver jättebra låtar men han är tråkig. Kolla till exempel på musikvideon på bohemian Rhapsody när Freddie börjar sjunga. Mama, just killed a man... John tittar upp i kameran hela tiden och jag skrattar ihjäl mig så att jag alltid förlorar på singstar Queen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) sångare: mike patton, tom waits, david bowie, neil young, ol' dirty bastard, bajka, eric burdon gitarrister: david gilmour, buckethead, frank zappa, jimi hendrix, nick drake, tom morello, duane allman, paco de lucia basister: mark sandman, les claypool, jaco pastorius, alex james, larry taylor trummisar: mongot i lightning bolt (mest för att han är så jävla cool), morgan ågren, gavin harrison, nick mason förändras hela tiden Redigerat 19 Augusti 2010 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Sångare: Freddy Mercury, Francis Rossi, John Foggerty, Huey Lewis och Michael Jackson Gitarrist: I princip gitarristerna i banden sångarna är i. Trummis: Samma som ovan + Lars Ulrich + trummisen i Led Zeppelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Sångare: Freddie Mercury, Eddie Vedder, Mike Patton, Frank Sinatra, Damon Albarn, Shane MacGowan, Per Persson. Gitarrister: David Gilmour, Duane Allman, Dimebag Darrell Abbott, John Frusciante, Brian May, John Fogerty, Robert Johnson. Trummisar: Buddy Rich, Charlie Benante, Scott Travis, Nick Mason, John Bonham. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Jävla svårt..... Sångare: Ronnie James Dio, Axl Rose, Steven Tyler, Shanon Hoon Gitarrist: Ritchie Blackmore, Slash, Vivian Campbell, Toni Iommi, Jimi Hendrix, Izzy Stradlin, Angus Young, Jimmy Page, Joe Perry m.fl. Trummis: Cozy Powell, Ian Paice, Steven Adler Basist: Geddy Lee, Geezer Butler, Jimmy Bain, Duff McKagan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Sångare: Helt klart Axl Roses, Iggy Pop, kanske Bruce Dickinson och Dave Grohl. Gitarrist: Jimmy Page, John Frusciante, Izzy Stradlin och Hendrix så klart. Trummis: Neil Peart, Chad Smith och taylor hawkins. Får jag fråga varför inte bassist är med? I sånna fall skulle jag ta Flea där. Thar u go :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Sångare: James Hetfield. (Metallica) Trummis: Dave Lombardo (Slayer) Gitarrist: Kirk Hammet. (Metallica) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Sångare: Serj Tankian (SOAD), Anders Fridén (In Flames), Corey Taylor (Slipknot). Gitarrist: Slash, Jimi Hendrix, Brett Gurewitz. Trummor: Neil Sanderson, John Ellis, Mike Portnoy, The Rev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Okej okej ta bassist, men det är ju nästan samma sak som gittarisst, kan man spela bas kan man väl spela gitarr???Höhö. ONTOPIC: Alla i Red Hot Chili Peppers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Sångare: Robert Plant, Freddie Mercury Gitarrist: Hendrix, Jimmy Page Trummis: Keith Moon, Dave Grohl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.