Proccito Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Tjenare Jag skulle sätta mig och spela Gran Turismo 4 på min PS3 Men min ratt funkar inte till PS3an, men den har gjort det Den är inkopplad, och det lyser lampor i den som den ska. Så jag undrar vad jag måste göra för att den ska fungera igen Så det kanske hjälper er: Det är ett PS2spel i en PS3a Edit: lås tråden, den funkade bara att sätta i ratten i USB-port 1 :D :meddum: Redigerat 18 Augusti 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Testa bara att starta om konsollen och dra ut och in sladdarna igen, annars är det kanske nå joll med ratten skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) Testa bara att starta om konsollen och dra ut och in sladdarna igen, annars är det kanske nå joll med ratten skulle jag tro. har gjort det jag testar med att starta om hela skiten EDIT: den funkar i PS menyn, men inte i spelet :huh: någon som vet vad jag ska göra? Redigerat 18 Augusti 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 18 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 Hm konstigt, då är det nog spelet, kolla om du kan ändra något i menyn. Spelar jämt med min ps2-ratt med gt5 (inte fyran då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 18 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2010 (redigerat) jag har kollat det, men hittar inget men är GT5 ett PS3 spel? för att jag kör med ett ps2 spel, men en ps2 ratt på en ps3a EDIT: det som är skumt är att ratten funkar i options och i "2 player split screen", men som spelare 2, och ändå så kopplar jag in ratten först :huh: Redigerat 18 Augusti 2010 av Majvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ok, nu verkar det ju fungera i alla fall. Finns dock ingen egentlig anledning att låsa tråden. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ok, nu verkar det ju fungera i alla fall. Finns dock ingen egentlig anledning att låsa tråden. :) om problemet är löst så borde väl tråden låsas eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.