Hoppa till innehåll

Sorgligaste Slutet I En Film?

Rekommendera inlägg

Skrivet

Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List.

Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre
  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Inget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List.

Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre

Att 6 miljoner judar plågades och avrättades av nazister med noll humanitet tycker inte jag är "smådeprimerande".

Skrivet

Att 6 miljoner judar plågades och avrättades av nazister med noll humanitet tycker inte jag är "smådeprimerande".

Då tycker vi olika :rolleyes:
Skrivet (redigerat)

Tror knappast många har börjat storböla av det, speciellt i en film. Dvs nu, 2010.

The Green Mile fick mina ögon att kräkas. :( Riktigt bra film alltså.

Redigerat av Zaff
Skrivet (redigerat)

Jag såg titanic för första gången i helgen... Alla håller på med "ååh titanic ää så sorgligt :( :( " så jag kolla på den hos en kompis då. Och redan från början sa man "Hoppa då kärringjävel?" så meningslöst alltihopa :( Eller så kanske det är jag som inte bryr mig så mycket om vad som händer med folk på film. Jag vet inte :P'

EDIT: Kan inte komma på nån sorglig film för tillfället...

helt klart första Pokemon filmen.

Eller tjaa... Skulle nog vara den

Redigerat av DAMPAINTEH

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...