Snyft...Titanic...snyft
Sorgligaste Slutet I En Film?
↗ till inläggetTitanic
↗ till inlägget↗ till inläggetInget filmslut som har nämnts tidigare kommer i närheten av slutet i Schindler`s List.
Schindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre
Att 6 miljoner judar plågades och avrättades av nazister med noll humanitet tycker inte jag är "smådeprimerande".
Tror knappast många har börjat storböla av det, speciellt i en film. Dvs nu, 2010.
The Green Mile fick mina ögon att kräkas. :( Riktigt bra film alltså.
↗ till inläggetÅÅÅH :( Den är förjävla bra!Den jag kommer på nu är The Guardian.
Q.Q
Får alltid tårar i ögonen av slutet i Sagan om Konungens Återkomst. Redan första gången jag såg den på bio och varje gång efter det... :(
Jag såg titanic för första gången i helgen... Alla håller på med "ååh titanic ää så sorgligt :( :( " så jag kolla på den hos en kompis då. Och redan från början sa man "Hoppa då kärringjävel?" så meningslöst alltihopa :( Eller så kanske det är jag som inte bryr mig så mycket om vad som händer med folk på film. Jag vet inte :P'
EDIT: Kan inte komma på nån sorglig film för tillfället...
↗ till inlägget↗ till inläggethelt klart första Pokemon filmen.
Eller tjaa... Skulle nog vara den
↗ till inläggetSchindler's List var ju bara lite smådeprimerande, finns många andra filmer som är värre
Kan du nämna några?
The Road när
pappan dog.
:(
Star Wars episode III :o
↗ till inläggetGran Torino.
Gran torino..
↗ till inlägget
Grand Rhino...
Braveheart
Jag är så jävla dum. :( Jag radar upp film på film,
och så glömmer jag min absoluta favoritfilm, Falling Down.
Det blir knappast sorgligare än så.
Farsan.... När dem avlidar hunden. enda gången :)
lejonkungen :(
↗ till inläggetlejonkungen :(
Lejonkungen slutar väl bra. Scar dör och Simba blir kung. :huh:
Fast när Mofasa dör gråter jag typ varenda gång :cry:
↗ till inläggetHela den filmen är sorglig :(Star Wars episode III :o
Jag skulle nog säga the green mile. Dock är inte slutslutet så sorgligt som en del andra delar av filmen.
The Road... Den mest deprimerande filmen jag har sett... Fyfan säger jag bara.
Vad handlar den om? Såg trailern, men fattade inte riktigt.
↗ till inläggetVad handlar den om? Såg trailern, men fattade inte riktigt.
Far och son försöker överleva i en värld där mänskligheten står på branten till utrotning.