↗ till inläggetÄtit pizza och smörgåstårta.
vet du varför jag är avunsjuk på dig?
ontopic: bara spelat hela dagen, kört lite Gran Turismo 4
↗ till inläggetÄtit pizza och smörgåstårta.
vet du varför jag är avunsjuk på dig?
ontopic: bara spelat hela dagen, kört lite Gran Turismo 4
Grillade vid en grillplats som låg i en bäck, och trampade ner i en jävla lerpöl så jag fick lera i skon. Sen tänkte vi kolla på The Refreshments som var i byn, men vi lyssnade på soundchecket, bestämde oss för att det var dansband, och stack därifrån. Så en Dodge Viper vid konserten!! Vilket jävla ljud! Ah.. sen hängde vi på skolan, lirade basket, åkte epa-flak och annat skit. Sen blev alla trötta och stack hem.
Har tvingat mig själv genom ännu en gråaktig vardag.
tandläkare.
tagit kort för id-kort.
skulle fixa id-kort men handelsbanken suger . D
↗ till inläggetDå är vi 2 :]↗ till inläggetJag tyckte de var kul >:}Jätte kul ExorZ,jätte kul <_<
OnT:Datan blev det efter skolan.
ne börjar skolan 23de ;I
Jag har sovit och varit ute och sprungit.
Sov till 3 sen spelade jag BFBC2 i nån timme. åt mat och när jag kom tillbaka till datorn så va det nån som hackat mitt steam account. så jag får väl tillbaka det nån gång nästa vecka hoppas jag när support gett mig lösen.
Har varit sjuk så jag missade skolfotot. Inte för jag bryr mej, men ändå.
Har kört lite race i Gran Turismo 4
Försöker klara en cup, så jag kan låsa upp andra tävlingar ;)
Varit i skolan och fått det sämsta schemat ever,fick skåpnycklar och sånt skit med.
↗ till inläggetJag tycker det är skönt med skåp.Varit i skolan och fått det sämsta schemat ever,fick skåpnycklar och sånt skit med.
Börjat skolan igen. Kändes gött :D
Vaknade vid 12 tiden, åt något, for på gymmet och drog underkropp, jävligt bra pass måste jag säga. Ensam hemma i helg, blir att sova mycket innan skolan ;)
For och gymmade idag under tiden då atletklubben brukar vara där, ganska nice att världens näst starkaste i bänkpress för ålder och vikt var där och körde :D
↗ till inläggetVad bänkade han då? :oFor och gymmade idag under tiden då atletklubben brukar vara där, ganska nice att världens näst starkaste i bänkpress för ålder och vikt var där och körde :D
↗ till inläggetHan uppvärmde på det de andra maxade, runt 120.↗ till inläggetVad bänkade han då? :oFor och gymmade idag under tiden då atletklubben brukar vara där, ganska nice att världens näst starkaste i bänkpress för ålder och vikt var där och körde :D
Vad jag hann se att han körde som mest var 250, hans rekord ligger på 300 och han är 22-23 år.
blivit plågad med att skriva en 2sidors uppsats på engelska
Var på simhallen
Skola och lekt med august och helga!
Vart ute med lite grabbs och flicks. äta, dra ut snart igen.
↗ till inläggetJa, fy. Hela två sidor.blivit plågad med att skriva en 2sidors uppsats på engelska
Jag har beskådat en minst sagt intressant karneval under dagens lopp. Det enda värt att nämna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in