swagzter Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Jullov nu (igår)! :) Chill som fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Gick upp vid 06:00, gick och åt frukost. Sedan åkte jag iväg till jobbet där jag nu sitter och latar mig och skriver det här, snabba cash vettni. Sedan när jag slutar lär jag spela WoW så onödigt att skriva igen sen ;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 22 December 2010 Rapport Dela Skrivet 22 December 2010 Var i skolan tills 11 då vi slutade, har suttit och spelat TF2 och slösurfat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Slagit in julklappar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Gjort julgodis, slagit in julklappar och skrvivit rim. Helt enkelt förberett för julen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Gjort julgodis, slagit in julklappar och skrvivit rim. Helt enkelt förberett för julen :DHar också slagit in julklappar, dock inte rim :,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Jag har åkt bil i typ 12 timmar. Fyfan. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Jag har åkt bil i typ 12 timmar. Fyfan. ;/ Ska du fira jul med släkten eller? :huh: Gjort julgodis, slagit in julklappar och skrvivit rim. Helt enkelt förberett för julen :DHar också slagit in julklappar, dock inte rim :,( det här är faktist första gången jag skriver rim på mina presenter :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Kan vi få höra dem då? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Har ätit god jul-frukost och varit ute :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Kan vi få höra dem då? =) Whisky-glas till farsan som matchar snappsglasen: "Om du har en fyllefest, kan detta bli en riktig pest" (Syftade på baksmällen dagen efter XD)Bok till morsan: "Om du har tråkigt och vill bli klok, kan du använda denna..." (Bok men ville inte avslöja det :P)Ipod nano till morsan som hon ville ha: "Om din tid är trist och grå, kan du denna lyssna på"Nagelfil, nagelsax och en annan nagelgrej till syrran i ett fodral: "Om du hittar fel på dina händer, så använd detta som jag dig sänder" Vet, dåliga rim, men det var det jag kom på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Blött näsblod som bara den, tredje gången idag. De två sista pga jag snytit mig för tidigt/hårt innan allt "läkt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.