Proccito Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Har kört Rock Band 3 hela dagen, och blivit tvingad till att skaffa ett jävla Facebook-konto,något jag inte är glad över. Men jaja, det var nödvändigt. Just nu sitter jag och kollar påzombiefilmer och skrattar åt dumma saker.Varför har du blivit tvingad till det? Ontopic: Slappat och spelat gitarrSka nu sätta mig och spela lite Black Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 (redigerat) Vaknade nyss, steam är äntligen klar med GTA IV, nu satan ska det spelas! :DSimple Native Trainer och detta car pack (ersätter varje bil i spelet) säger jag bara. Då får du ett ruggit bra GTA IV. :) Glöm inte att backup'a GTA mappen bara! Idag sov jag till typ 1 o.O .. Brukar inte sova så länge! Redigerat 28 December 2010 av a1exander Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Har kört Rock Band 3 hela dagen, och blivit tvingad till att skaffa ett jävla Facebook-konto,något jag inte är glad över. Men jaja, det var nödvändigt. Just nu sitter jag och kollar påzombiefilmer och skrattar åt dumma saker.Varför har du blivit tvingad till det? Ontopic: Slappat och spelat gitarrSka nu sätta mig och spela lite Black Ops Å du vet. Tjejen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 (redigerat) Sa han att du sa att det inte hörde ihop? Nä, just det. :meddum: Han sa bara att det inte hörde ihop...idiot. :bah: Haha, grymt trött jag är, lanat och lite sånt där. Ska kolla på nån film nu! :) Men åååh, varför ska det bli ett sånt himla gnabb bara för att jag skrev att coca cola är godare?! Lägg dig inte i, idiothuvve. Fuck you :angry: Redigerat 28 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Jag har läst lite böcker och biltidningar idag :) Det var ruuuligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 (redigerat) kom precis hem från ett lan :D Redigerat 28 December 2010 av BURK Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vaknade 12 och gav mig ut i kylan, kom hem nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vaknade nyss, steam är äntligen klar med GTA IV, nu satan ska det spelas! :DSimple Native Trainer och detta car pack (ersätter varje bil i spelet) säger jag bara. Då får du ett ruggit bra GTA IV. :) Glöm inte att backup'a GTA mappen bara! Idag sov jag till typ 1 o.O .. Brukar inte sova så länge! Mannen, har haft GTA IV i nästan ett år, ba att jag tappade bort serialen, och car pack önskas ej då det krashar online. KawaiiNeko SWE på live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vaknade nyss, steam är äntligen klar med GTA IV, nu satan ska det spelas! :D Simple Native Trainer och detta car pack (ersätter varje bil i spelet) säger jag bara. Då får du ett ruggit bra GTA IV. :) Glöm inte att backup'a GTA mappen bara! Idag sov jag till typ 1 o.O .. Brukar inte sova så länge! Mannen, har haft GTA IV i nästan ett år, ba att jag tappade bort serialen, och car pack önskas ej då det krashar online. KawaiiNeko SWE på live. Då är det din dator det är fel på, funkar fiint för mig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 Vaknade nyss, steam är äntligen klar med GTA IV, nu satan ska det spelas! :D Simple Native Trainer och detta car pack (ersätter varje bil i spelet) säger jag bara. Då får du ett ruggit bra GTA IV. :) Glöm inte att backup'a GTA mappen bara! Idag sov jag till typ 1 o.O .. Brukar inte sova så länge!Mannen, har haft GTA IV i nästan ett år, ba att jag tappade bort serialen, och car pack önskas ej då det krashar online. KawaiiNeko SWE på live. Då är det din dator det är fel på, funkar fiint för mig. :) De krashar alla andra, men jaja :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Idag har jag spelat Professor Layton and the Lost Future. Det är spännande! Och nu "fuskar" jag, som mina föräldar säger att jag gör när jag är inne på fuska.se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Varit allmänt trött o kollat på family guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.