💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skola, flickvän B)

"Vad har du gjort idag?"

"Min flickvän" ;|

Idag har jag ätit frukt. Det är vad jag har gjort.

Haha :lol:

Spelat fotboll med polarna.

15 Sep 2010
Nivå 2 · Novis

Sitter i skolan med macbooken just nu iaf :)

Nivå 5 · Fuskare

Jag har vaknat, kräkts och sjukanmält mig idag.

Det är vad jag har gjort än så länge.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Sett på Karate Kid 1 och 2 för jag har varit SJUK. Igen. 3 dagar i rad.

Nivå 6 · Fuskare

Väntar på pizza och spelar lite CS, fyller 16 år imorgon och förväntar mig en jävlig fredag! ;)

↗ till inlägget

Väntar på pizza och spelar lite CS, fyller 16 år imorgon och förväntar mig en jävlig fredag! ;)

Grattis i förskott :)
Nivå 2 · Novis

grattis i förskott, och jag har i stort sett sprungit omkring och varit allmänt störd i skolan idag :D

Nivå 3 · Lärling

idag i skolan på tekniken så höll vi på med limpistoler, bad en tjej från min glass att skjuta sån lim på min hand, satan vad det brändes!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

idag i skolan på tekniken så höll vi på med limpistoler, bad en tjej från min glass att skjuta sån lim på min hand, satan vad det brändes!

mmmm glass

Nivå 8 · Veteranfuskare

4 timmars uppdrag idag i skolan vilket innebär att man arbetar med valmanifestet.. Gissa om man blev rastlös!

16 Sep 2010
Nivå 6 · Fuskare

Fick springa ut i renget på matten för att vi var tvungna att mäta fotbolls plan. Fast min grupp var en hög med kärringar så jag fick springa ut själv. Det va inte lätt när man skulle använda 2m band. Men jag han bara mäta ena sidan för sen gick alla andra in igen och jag palla inte stå där själv. Sen fick min grupp dåligt samvete och gjorde resten av jobbet ^^

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har vart i skolan och informerats om att jag är för cool för Engelska A

(och egentligen för B också) så jag slipper ur kursen hela året med ett MVG. Najs.

Nu sitter jag och glor på Kuroshitsuji, läste lite KHR nyss.

Nivå 7 · Fuskare

Har varit i skolan och stack på baslektionen och kom hem och suttit vid datorn sen dess.

Nivå 13 · Mästerfuskare

Har haft nån idrottsdag i skolan, det roligaste var att köra radiostyrda bilar. Hur nu det kan vara idrott.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Har vart i skolan och informerats om att jag är för cool för Engelska A

(och egentligen för B också) så jag slipper ur kursen hela året med ett MVG. Najs.

Nu sitter jag och glor på Kuroshitsuji, läste lite KHR nyss.

Lol. Jag lär kanske bli den enda i Franska Steg tre som inte är från frankrike/bott i Belgien/Frankrike i minst 2 år som kanske får tenta av Steg 3 redan nu och byta till steg fyra.

Idag har jag röstat på FOLKPARTIET och tränat. :*

17 Sep 2010
Nivå 5 · Fuskare

Vart i skolan (inte kul) och kom hem vid 14.30 och sedan dess har jag suttit vid datorn och lekt runt. I morrn ska det handlas kläder och kanske en ny mobilephone.

Nivå 2 · Novis

har fått reda på varför min dator leverans fortfarande inte kommit (2 veckor sedan) och det var för att högtalarna var slut så nu kommer det bara ta typ 9 dagar till innan den kommer

Senast ändrad:

18 Sep 2010
Nivå 6 · Fuskare

Ute och söp igår, sitter inne och installerar min nya dator jag fick när jag fyllde 16:on i Torsdags!

Fan vad bra det ser ut "P16" ;D

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #339
↗ till inlägget

Ute och söp igår, sitter inne och installerar min nya dator jag fick när jag fyllde 16:on i Torsdags!

Fan vad bra det ser ut "P16" ;D

Grattis

Själv har jag tränat och sen suttit och lanat med en kompis :)

Lekt med min bläckpenna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in