💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Tror ni på allvar att det finns ens en liten chans att PP vinner valet...? :P

Nej och det gjorde dom inte.

SD vann, och det verkar bara som att jag är lite "glad" över det?

ONT: Har sovit, vaknat nyss och ska GAMEA. ;D

Nivå 0 · Nykomling

Har varit på min första prao-vecka

Nivå 0 · Nykomling

skola,donken,chillar

Nivå 0 · Nykomling

Sista dan i "gamla" skolan idag :D Tack o hej skit skola! :gitarr: I morgon blir det att ta bussen och sedan pendeln till den nya skolan.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Sista dan i "gamla" skolan idag :D Tack o hej skit skola! :gitarr: I morgon blir det att ta bussen och sedan pendeln till den nya skolan.

Lyllos dig :(

Nivå 0 · Nykomling

Meckat lite, skolan och läxa.

Nivå 0 · Nykomling

Då ska vi se.... Vaknade....Gick i skolan till 14:40......Kom hem.......Spelade PS2 första gången här hemma.......gick ut .........Åt mat.........Gick in på fuska.se.........Skriver detta......Jäpp det var nog allt.......tror jag......! :P

Nivå 0 · Nykomling

skola, till en stuga som vänelever med 7:orna.

Kom hem, somnade, sitter här.

21 Sep 2010
Nivå 0 · Nykomling

har just kört in nyaste 7Loader och slipper nu tjatiga varningen om att jag kan ha "råkat" ut för en programförfalskning :lol:

Ska spela Team Fortness 2 nu

Nivå 0 · Nykomling

Inte idag, men igår.

Igår gick jag till skolan, svimmade på lektionen, gick ner till skolsköterskan, fick extremt ont i magen, fick ta ambulans till akuten i Umeå för jag inte kunde gå för jag hade så ont, läkarna där skulle ta prover på mig med dom failade 8st ggr och det gjorde ganska ont, jag sovde över på sjukhuset och åkte hem idag. Idag har jag sett Jackass 1 & 2, Orphan, Zombieland och South Park: Bigger, longer & uncut och jag kommer stanna hemma nån dag från skolan.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inte idag, men igår.

Igår gick jag till skolan, svimmade på lektionen, gick ner till skolsköterskan, fick extremt ont i magen, fick ta ambulans till akuten i Umeå för jag inte kunde gå för jag hade så ont, läkarna där skulle ta prover på mig med dom failade 8st ggr och det gjorde ganska ont, jag sovde över på sjukhuset och åkte hem idag. Idag har jag sett Jackass 1 & 2, Orphan, Zombieland och South Park: Bigger, longer & uncut och jag kommer stanna hemma nån dag från skolan.

AIDS?

Idag har jag varit i skolan och låtsats jobba, som vanligt.

Har försökt lyssna på min The Project Hate MCMXCIX-skiva också.

Det har gått ganska bra.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Inte idag, men igår.

Så det lyckades aldrig konstatera vad det var?

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inte idag, men igår.

Så det lyckades aldrig konstatera vad det var?

Dom lyckades få fram lite blod, det var typ nått med att jag hade varit förkyld förra veckan och det blev nått med körtlar i magen. Nått sånt där, kom inte ihåg.
Nivå 0 · Nykomling

Haft skolfotografering idag.

Inställd kinsesiska så jag fick sluta tidigare.

Nu ska man kolla på mentalist.

Nivå 0 · Nykomling

Skola, sedan 40 jävla kapitel KHR. Jag har lite ont i ögonen nu.

Nivå 0 · Nykomling

Vaknade av sång, fyller år idag btw, käkade tårta och skyndade mig till skolan då jag började 8.20, 9 timmar senare åker jag hem, och ja jag slutade 17.20 på min egen födelsedag, suger. Äter god mat, käkade efterrätt, skippade hemläxan som ska vara klar imorgon av vettiga själ.

Nivå 0 · Nykomling Knark
↗ till inlägget

Vaknade av sång, fyller år idag btw, käkade tårta och skyndade mig till skolan då jag började 8.20, 9 timmar senare åker jag hem, och ja jag slutade 17.20 på min egen födelsedag, suger. Äter god mat, käkade efterrätt, skippade hemläxan som ska vara klar imorgon av vettiga själ.

congratz :D

Vaknade med 39 graders feber idag, snorfylld näsa, och söndrig hals. Så jag har kollat på Band Of Brothers :D

Nivå 0 · Nykomling

Chillat..

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Chillat..

VIL DO SPÄLA MÄ MÄJ!?!?!?!!?!?!?!?
22 Sep 2010
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Chillat..

VIL DO SPÄLA MÄ MÄJ!?!?!?!!?!?!?!?