Hoppa till innehåll

Vad Har Du Gjort Idag? Irl


Rekommendera inlägg

Kom hem runt 2 och satt mig vid datorn och dansade till diverse låtar, tror jag var hög på tjack men kan ej minnas om det bara var alkohol som hade våldtagit och tagit över min kropp. Dör i soffan men vaknar 10 timmar senare, får ett jävligt skumt samtal som jag inte förstår något av men inser snabbt att det är min kompis som vill hitta på något. En timma senare befinner jag mig i en butik- hur jag tog mig dit, vet jag inte. Jag är på en buss! Vad gör jag här, min hållplats ringer till. Jaha, jag ska gå av nu tänker jag. Börjar vandra hem i mina egna tankar, denna fem minuters gångtur mellan bussen och bostad finner jag spirituell, sinnet vaknar plötsligt i tid och det är dags för middag, väl hemma står det flera kastruller och puttrar. Köttfärssås och spagetti, mums, slänger i mig maten och rör mig mot teven, hinner inte långt innan jag ska ut igen, till skejtparken, hem igen. Äter chips sen landar jag mjukt i datastolen och skriver detta.

Är du Jesus? D:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade vid 11-tiden, gick upp och åt frukost. 2 ägg, tonfisk och en kopp kaffe. :)

Spelade sedan runescape, sen heroes of newerth, sen runescape igen, åt middag, spelade heroes of newerth, sov, spelade heroes of newerth och nu ska jag kolla på en film och sedan lägga mig.. B)

 

Händelserik dag, eller vad? :P

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade vid 11-tiden, gick upp och åt frukost. 2 ägg, tonfisk och en kopp kaffe. :)

Spelade sedan runescape, sen heroes of newerth, sen runescape igen, åt middag, spelade heroes of newerth, sov, spelade heroes of newerth och nu ska jag kolla på en film och sedan lägga mig.. B)

 

Händelserik dag, eller vad? :P

Väldigt, forgetting sarah marsall :lol:? (dumpad)?

 

Ser på den just nu faktiskt, inte gjort så mycket idag. Sett på lite HIMYM.

(Bästa med "dumpad" är ju att jason segel är med i den, han är med i HIMYM också :D)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vaknade vid 11-tiden, gick upp och åt frukost. 2 ägg, tonfisk och en kopp kaffe. :)

Spelade sedan runescape, sen heroes of newerth, sen runescape igen, åt middag, spelade heroes of newerth, sov, spelade heroes of newerth och nu ska jag kolla på en film och sedan lägga mig.. B)

 

Händelserik dag, eller vad? :P

Väldigt, forgetting sarah marsall :lol: ? (dumpad)?

 

Ser på den just nu faktiskt, inte gjort så mycket idag. Sett på lite HIMYM.

(Bästa med "dumpad" är ju att jason segel är med i den, han är med i HIMYM också :D )

 

Du och ditt HIMYM!

 

Vakna, käka frukost, borsta tänderna, fixa håret, buss till skolan, skola till kl 3, hem, träna, käka och nu är jag här.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blev upphämtad kl 06 för att åka till ett jobb. Spacklade tak och spärrmålade väggar, åkte runt till några ställen och hämtade tapetklister, väv, färg m.m. åkte och pratade med en av cheferna och gav mina timmar för sommarens jobb till honom så att jag kan få pengar. Åkte till ett annat jobb och skrapade fasaden på ett hus, sen tillbaka till det första jobbet. Bredspacklade väggarna som ska vävas, åkte hem och var hemma runt 19. Sen tog jag lite mat och gick upp och satte mig vid datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...