💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Mardrömslik friluftsdag i regnet.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Mardrömslik friluftsdag i regnet.

Samma här

fast vi hade orientering fast det hade regnat.

Blev lite sur när jag inte hittade en kontroll så jag sparkade på ett träd, och vips så fick jag massor av regn på mig <_<

Nivå 0 · Nykomling

Har vart i skolan. Sen har jag suttit vid datan/360.

Nivå 0 · Nykomling

Gått i skolan, lirat bas och sitter och får nervsammanbrott eftersom jag inte har en jävla aning om jag ska ha Intel eller AMD på min nya dator.

Nivå 0 · Nykomling

kul och var på skolan 8 och får reda på att man börjar 10 -_-

8 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling Moderator
↗ till inlägget

Inget i jämförelse med att gå upp klockan 6, ta bussen kl 7.00, är i skolan 07:30 och sedan vänta en timma inne i klassrummet på att en lärare kommer in och berättar att man är ledig. Vänta sedan ytterligare 1.5 timma på en buss hem.

true story.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Inget i jämförelse med att gå upp klockan 6, ta bussen kl 7.00, är i skolan 07:30 och sedan vänta en timma inne i klassrummet på att en lärare kommer in och berättar att man är ledig. Vänta sedan ytterligare 1.5 timma på en buss hem.

true story.

Trevligt

Ont: Vakna en halvtimme senare idag så man hade tjugo minuter på sig att käka,borsta tänderna mm och klä på sig. Det blev att springa till bussen.Och både bussen och tåget gick i tid idag,vadfan har hänt sl??!! Sedan så gick jag i skolan och åkte hem och nu sitter jag här,är jäkligt sugen på något nytt spel...

Nivå 0 · Nykomling

försov mig så hann inte äta frukost, jobbar... och senare kommer en kille med ett kylskåp, finally och ikväll blir det ekonomiskt och stanna hemma och kolla på film med vännen, på måndag får jag mina pengar från postalgold.se där jag sålde guldhalsbandet!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Har vart sjuk så har tittat på tv större delen av dagen.

Nivå 0 · Nykomling

Sov, vaknade kvart över 12. vart irreterad över att man missat skolan... gick och titta på tv

9 Oct 2010

Varit ute i skogen med fyrhjulingarna och vinchat. Farsans Grizzly 660 spann rem en gång när han skulle backa med ett träd xd och sen så tog det slut i batteri. Sen åkte vi till Stefan och lånade hans Grizzly 450 ;P

Själv har jag en Grizzly 125 ;)

Nivå 0 · Nykomling

Satte uppe till halv fyra i morse och övertalade folk att inte ta livet av sig, sen sov jag till tolv,

gick upp, åt, och satt mig vid datorn och var allmänt dryg och översocial mot min flickvän tills nu.

Det går inte så bra idag.

10 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling

Sov till 10 eller nått, lekte med katten i sänge (misstolka inte tack)

Hängt ut tvätt

Bakat med syrran

Sovit med katten

Sitter nu vid datorn

12 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling

Vaknade vid 12. (Prov vid 1 och slutade efter det, matte)

Drog till centrum och träffade en polare, vi käkade kebab

Drog hem, spelade lite CS

Drog ut och träffade b-rud

Hemma igen, och suttit och tråkat i 2-3 timmar vid dator.

Sov dags!

Nivå 0 · Nykomling

Varit sjuk idag så jag har varit hemma och sett på TV

Nivå 0 · Nykomling

Skola, i helgen blir det moppekurs!

Nivå 0 · Nykomling

Vakna, skola, studietid (görvadfanduvill-tid) i tre timmar, lunch (äckel), datorkunskap

utan lärare (ladda ner uppgiften, gör den och gtfo). Sen hem, dator, och nu sitter jag och

väntar på att min jävla tidszonshandikappade flickvän ska komma online.

13 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling

Haft Instrument och Sång A, har nu Musik och Gehörslära A, och sen blir det Ensemble A i en timme :P

Nivå 0 · Nykomling

Sitter på Japanskalektion och lyssnar INTE. Alls. Jag har ont i huvudet av att ha

lyssnat för mycket på Let's Murder the Neighbors (nummer 106 här).

Nivå 0 · Nykomling

suttit hemma sjuk hela dan, gjort samma hela veckan.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in