💬
Logga in
Fuska.se

Vad Har Du Gjort Idag? Irl

1 156 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

Bajsat åtminstone 4 ggr och spelat wow xDDDDD

Nivå 0 · Nykomling

Har varit sjuk och inte gjort ett skit.

Nivå 0 · Nykomling

Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :D

14 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling

Varit i skolan + på stan. Skottat snö.

Nivå 0 · Nykomling

hemma och luggit i sängen idag igen, spytt 1 gång.

Feels good.

Nivå 0 · Nykomling

Legat mest i sängen,är sjuk :(

Nivå 0 · Nykomling

Tråkat, och skola.

Nivå 0 · Nykomling

Skolan. Varit med en kompis och gjort PB (Personbästa) i snitt och singel på Rubik's kub 3x3x3.

Snitt: 36.78

Singel: 28.62

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :D

Vill också vara P11 och kunna ha tid med sånt.. >.<

1. Skola

2. Läxor

3. Plugga till prov.

4. Logga in här.

5. Musik.

En P13ons tråkiga dag :[

Nivå 0 · Nykomling

Varit i skolan, fixat prao till nästa vecka, spelat Gta 4. Inte så mycket mer.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vill också vara P11 och kunna ha tid med sånt.. >.<

1. Skola

2. Läxor

3. Plugga till prov.

4. Logga in här.

5. Musik.

En P13ons tråkiga dag :[

Dom där två åren mellan 11-13 förändrar en verkligen :(
15 Oct 2010
Nivå 0 · Nykomling

Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.

Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett.

Det jag har gjort idag.

Nivå 0 · Nykomling

Ska snart köpa Xbox Live, och köra igång damm-maskinen och se om den fortfarande fungerar. :D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.

Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett.

Det jag har gjort idag.

Fått RRoD eller?
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det jag har gjort idag.

Fått RRoD eller?

Nä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det jag har gjort idag.

Fått RRoD eller?

Glöm inte att köpa dataöverföringssladd då också.

Nivå 0 · Nykomling

Idag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Idag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P

PapiJump är ju bättre! ;D

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Det jag har gjort idag.

Fått RRoD eller?

Glöm inte att köpa dataöverföringssladd då också.

Beställde den samtidigt :D

Just nu ser jag AVGN DVD 1, bästa killen på internet/dvd någonsin.

Nivå 0 · Nykomling

Drar ut nu med polare och taggar till fest, brb.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in