Bajsat åtminstone 4 ggr och spelat wow xDDDDD
Vad Har Du Gjort Idag? Irl
Har varit sjuk och inte gjort ett skit.
Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :D
Varit i skolan + på stan. Skottat snö.
hemma och luggit i sängen idag igen, spytt 1 gång.
Feels good.
Legat mest i sängen,är sjuk :(
Tråkat, och skola.
Skolan. Varit med en kompis och gjort PB (Personbästa) i snitt och singel på Rubik's kub 3x3x3.
Snitt: 36.78
Singel: 28.62
↗ till inläggetVill också vara P11 och kunna ha tid med sånt.. >.<Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :D
1. Skola
2. Läxor
3. Plugga till prov.
4. Logga in här.
5. Musik.
En P13ons tråkiga dag :[
Varit i skolan, fixat prao till nästa vecka, spelat Gta 4. Inte så mycket mer.
↗ till inläggetDom där två åren mellan 11-13 förändrar en verkligen :(↗ till inläggetVill också vara P11 och kunna ha tid med sånt.. >.<Idag har jag bara varit i skolan och lirat Medal of Honor European Assault på PS2 :lol: . Men vänta...Det kommer mer! Läste,Spelade DS, åt mat...Sitter just nu och käkar Grillchips från OLW samt dricker lite Cola ;) , och sist men inte minst!... Lägger av stora Cola-rapar! :D :D
1. Skola
2. Läxor
3. Plugga till prov.
4. Logga in här.
5. Musik.
En P13ons tråkiga dag :[
Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.
Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett.
Det jag har gjort idag.
Ska snart köpa Xbox Live, och köra igång damm-maskinen och se om den fortfarande fungerar. :D
↗ till inläggetFått RRoD eller?Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.
Min pappa köpte ett Ps3 i El-Giganten och när jag kom hem beställde jag ett Slim från Komplett.
Det jag har gjort idag.
↗ till inläggetNä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt.↗ till inläggetFått RRoD eller?Har varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.
Det jag har gjort idag.
↗ till inläggetNä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt.↗ till inläggetHar varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.
Det jag har gjort idag.
Fått RRoD eller?
Glöm inte att köpa dataöverföringssladd då också.
Idag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P
↗ till inläggetIdag började jag 10:00 och slutade 13:00, hade idrottsdag. Sedan kom jag hem och sedan dess har jag suttit och spelat Abduction world attack på min wildfire sedan dess. Ska käka tacos strax, och sedan har jag fotbollsmatch 20-21 :P
PapiJump är ju bättre! ;D
↗ till inlägget↗ till inläggetHar varit i Umeå, kollade efter ett Xbox 360 Slim 250GB i El-Giganten, OnOff och MediaMarkt. Det var slut överallt.
Det jag har gjort idag.
Fått RRoD eller?
Nä, köper det för att jag har gamla Premium Xbox 360 med 20GB. Ganska jobbigt.
Glöm inte att köpa dataöverföringssladd då också.
Beställde den samtidigt :D
Just nu ser jag AVGN DVD 1, bästa killen på internet/dvd någonsin.
Drar ut nu med polare och taggar till fest, brb.