FreakyStyley Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Studiedag. Soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Har varit på gymnasiemässan i Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Skola.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 I princip bara en jävla massa bullshit idag. Fordon som slutar fungera, mobiltelefoner som slutar fungera, datorer som slutar fungera, skivor som slutar fungera, relationer som slutar fungera, händer som slutar fungera pga kyla, och så all denna jävla snö. Det går bra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 25 November 2010 Rapport Dela Skrivet 25 November 2010 Varit med några kompisar och gymat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 (redigerat) Skola och petat runt i InDesign, följt av att inte närvara på idrotten pga att jag helt enkelt inte pallade. Kom hem, och såg att två (Allman Brothers Band - Brothers and Sisters och Anthrax - Among the Living) av de fyra skivor jag beställde i måndags hade anlänt. De andra två (Jane's Addiction - Ritual De Lo Habitual och Chicago - Chicago II) kommer väl senare, då de för tillfället är restnoterade, eftersom Ginza suger balle och aldrig har saker i lager. Redigerat 26 November 2010 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Ska strax ut, tja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultrafuskaren Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Kom för sent till hemkunskapen för att buss satan körde typ ½ kilometer i timmen så jag och en klasskompis fick ta 09.10 bussen,men kom ändå typ 25.min försent. På HK'n gjorde vi muffins men vi råkade ta dubbel sats bakpulver så dom jävla muff...ins brände fan bort tungan (nästan)! Efter skolan var det hem i typ 1 tim.30 min sen bågskytte och handel i stan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 var den enda i charken idag så jag hade fullt upp med att hinna förbereda allting som skulle göras före elva. sen sålda jag älgkorv och prinskorv manuellt i skolans butik. Sen blev jag super sadface för att splatterhouse inte hade kommit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Skolan. Hämtat nya datorn. Installerat lite saker. Spelat starcraft 2. Installerat mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 November 2010 Rapport Dela Skrivet 26 November 2010 Inte vart i skolan, spelat halo 1, hjälpt syrran med sitt ny köpta Wii. sett REC 2 (tyvär), kört moppe, kedjan hoppa i en backe:S. spelat cod, spelat gitarr, O nu sitter jag och lyssnar på pink floyd- comfortably numb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Övningkört. Nu mellan en parkering till en annan. Inte så långt avstånd men ingen biltrafik där (förutom någon..) på helgerna. 3 gånger till där så kanske jag kan köra på ett lite mer avancerat ställe, dock inte så mycket. Ska först dock lära mig ratta rätt, bli ännu bättre på att växla upp till ettan, och lära mig kolla på speglarna riktigt :P. Även att motorbromsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.