Rammus Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Övningkört. Nu mellan en parkering till en annan. Inte så långt avstånd men ingen biltrafik där (förutom någon..) på helgerna. 3 gånger till där så kanske jag kan köra på ett lite mer avancerat ställe, dock inte så mycket. Ska först dock lära mig ratta rätt, bli ännu bättre på att växla upp till ettan, och lära mig kolla på speglarna riktigt :P. Även att motorbromsa.. Det där är grejen du kommer in i efter tiden, visa har det i blodet redan vid ungålder!Lycka till. OnT: Sovit, spelat, varit ute, kom hem, ska ut snart igen (svinkallt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 sovit, tittat på moppen insett att alla bultar till drevet är av på mitten :S bakat pepparkakor, lagat en gitarr sladd, spelat gitarr, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Tränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 27 November 2010 Rapport Dela Skrivet 27 November 2010 Gick upp vid tio (tidigt :o) åt pizza till frulle, sen blev det lite snöskottning, följt av Star Ocean resten av dagen, samtidigt som Pony Boy loopat på datorn. Jävla najs/mysko låt asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Vart på APUn, spelat zombies på black ops, blev lite heroes of newerth och MAFIA II och pluggat matte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Tränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr. Jag har alltid undrat, hur kör man det? ladda ner från nätet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Tränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr. Jag har alltid undrat, hur kör man det? ladda ner från nätet eller? Först måste man ha ett crackat San Andreas ( :huh: ), sen laddar man ner det från internet och väljer server och namn.Den "infekterar" spelet med lite filer och kör igång ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Pluggat, och suttit inne med flickvän, så satans kallt ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Dygnat, vaknat mitt under natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) Stannade uppe halva natten, sen orkade jag inte dra till skolan så jag stannade hemma. Redigerat 1 December 2010 av Afrokines Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 1 December 2010 Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 (redigerat) Edit. fel Redigerat 1 December 2010 av JohnRambo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 1 December 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2010 Tränat hela dagen iprincip. Nu sitter man och geekar SA:MP och gitarr. Jag har alltid undrat, hur kör man det? ladda ner från nätet eller? Först måste man ha ett crackat San Andreas ( :huh: ), sen laddar man ner det från internet och väljer server och namn.Den "infekterar" spelet med lite filer och kör igång ;) Man kan också ha den riktiga. On-Topic: Hade skola idag, och kom hem med lite huvudvärk :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.