Layton Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Jag hade sovmorgon så jag sov länge tills jag stack till skolan. Vi hade ett Fysik-prov :o Hoppas att det gick bra... Men whatever sen gick jag hem, spelade lite COD, fuska.se och snart ska jag till träningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Ska börja använda linser, och tycker det har varit rätt jobbigt att börja med det. Men försöker vänja mig just nu efter att lyckats få in dem båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Var i skolan, sen åkte jag och mina polare skridskor på sjön, skulle hoppa över ett staket gick åt helvete slutade med ett blåmärke och ett trasigt skridskoskydd. :D Sen drog jag hem och kollade facebook, chattade med lite folk, spelade gmod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Har smällt vatten ballonger i skolan, nu ska jag på Judo, palla :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Ska börja använda linser, och tycker det har varit rätt jobbigt att börja med det. Men försöker vänja mig just nu efter att lyckats få in dem båda.Du vänjer dig snabbt, jag skaffade glasögon i augusti 2008 och sedan linser i januari 2009.Numera har jag aldrig glasögon utomhus. :) ----Skolan - Hem och städa rummet.Snart kommer far hem med min HTC Desire HD som jag köpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Vart i skolan, åkt hem, ätit och satt mig vid datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 Pluggat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 26 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2011 kört moppe. Bastat och pluggat tyska. sett på chuck. borstat tänderna. ska sova nu. Godnatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Skola, ska sen provträna på Thaibox :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Skola, ska sen provträna på Thaibox :rambo:Ska du? Du sa att du skulle börjar på boxning. Btw, har inte gjort något speciellt, kom nyss hem från skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 Studiedag idag B), eftersom vi hade det så tyckte våran boxningstränare att vi skulle träna extra, så har vart och tränat från 10-12. Sen körde jag sparring i typ en halvtimme :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 27 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2011 (redigerat) Ska du? Du sa att du skulle börjar på boxning. Btw, har inte gjort något speciellt, kom nyss hem från skolan.Ja jag ska, men om thai är roligare, så börjar jag på det. (och om jag börjar på boxning så måste jag fortfarande gå på judo, men om jag börjar på thai, så kan jag skippa judo :oEDIT: Har tränat nu, skitballt. Ska träna på lördag också :o Redigerat 27 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.