Haft idrott i skolan när det regnade som satan, skitkul vare.
Vad Har Du Gjort Idag? Irl
Kom nyss hem från skolan.
Skola till 13:25 sedan hem och efter det slet vi ut hojarna och brände runt och sladdade på leriga skogsstigar :).
Det var awesome.
Började dagen i skolan klockan tio med en labb i Biologi A, följd av lunch och en laboration i Kemi A. Skoldagen slutade med att vi hämtade ut nya kursböcker på engelsk-lektionen. Efter det gick jag hem till far och tittade på ett avsnitt av Star Trek:TOS och packade mina saker för flytten till mor. När jag anlände fick jag i uppgift att laga mat, så jag gjorde en sorts italiensk paj med soltorkade tomater och oliver. Väldigt lyckat. Glass och kaffe till efterrätt.
World of Warcraft-raidet i ICC10 på Heroic-mode började klockan åtta, vi började direkt med att wipa cirka 5 gånger på Putricide. Vi valde att ta honom på normal och gå vidare mot LK. Vi fastnade på Sindragosa, vi hade ett par nybörjare som failade. Vår guild/raid-leader blev vansinnig och disbandade raidet en halvtimme innan den planerade avslutningen klockan 23:00. Farmade lite herbs men tröttnade och valde att forumlurka här och avsluta kvällen med ytterligare ett avsnitt av Star Trek: TOS innan jag går till sängs.
Skola ifrån kvart i tio till halv fem, oerhört nice.
Därefter satte jag mig med en kopp kaffe, Eclipse i handen och One Tree Hill på tv'n.
Nu ska jag läsa lite på Breaking Dawn och samhällskunskap.
The usual... Skola, spela, läxor, och nu snart ska jag lägga mig.
Sett på HIMYM säsong 3 nu, har en skiva kvar av säsong 3. Har även säsong 4 och kommer väl snart köpa säsong 5... Nu skall jag sova.
↗ till inläggetYaay, hänkar och kaxar med dom ;DHar varit i skolan, kaxat mot emo killar på emotrappan, kört fyrhjuling och nu degar jag med musik och cod
Idag har jag inte gjort nåt. men antar skolan. sen göra alla tusen läxor.
Vaknade nyss,frös ihjäl och sedan visade sig att jag hade 38.8 graders feber...
Så nu knarkar jag alvedon och vitaminwater...
↗ till inläggetFett skönt att vara hemma.. :lol:Vaknade nyss,frös ihjäl och sedan visade sig att jag hade 38.8 graders feber...
Jag har öroninflammation så jag drar te doktorn 09:30
↗ till inläggetInte kul, har haft det 12 gånger så jag vet hur det känns...Jag har öroninflammation så jag drar te doktorn 09:30
Lycka till!
Vaknade nyss. Är hemma ifrån skolan.. Har ont i halsen och är hes.
Snart blir det mitt älsklings spel MODERN WARFARE 2!
Vaknade 6.45 för att de dragit in sovmorgonen som egentligen skulle vara fram till 11.50, men nää vi ska lyssna på röstkåta politiker istället.
Sen visar det sig att de inte kommer att komma.
Då har man gått upp tidigare i onödan....
↗ till inläggetUSCH.Snart blir det mitt älsklings spel MODERN WARFARE 2!
Jag ska magntet rönkas ´kl 3 idag, för att se om dom ska operera bort ben bitar i knät eller inte :(
Spelat Modern WarFail 2 Fy fan va sur jag blev! Slog en gång på datorn :o
Kollat klart one tree hill säsong 3, sett två på säsong 4 och sedan dess knäckte jag internetkoden så lirar Mario Kart mot andra över världen nu sedan 30 minuter =) Life's good. OCH ja, jag är sjuk, ska ta alvedon nu. tjoflöjt
↗ till inlägget↗ till inläggetFett skönt att vara hemma.. :lol:Vaknade nyss,frös ihjäl och sedan visade sig att jag hade 38.8 graders feber...
Nej, det är det inte. Man hamnar så efter då, iaf här i Gymnasiumet :(. Har varit sjuk och gått till skolan (jag har inte varit jättesjuk precis, men sjuk).
Tog en jävla massa alvedon, hostmedicin, fishermans, strepsils osv :D
Skulle hoppa över en hög jävla grushög idag. Vad jag inte visste var att det stod en släpkärra på andra sidan. Cykeln åkte in under kärran och jag fick ett jack i benet. Byxorna gick sönder också :(