Hoppa till innehåll

Vad Har Du Gjort Idag? Irl


Rekommendera inlägg

Jag och skolan var på nån cp dag då vi gick en "tipspromenad" runt en sjö som är nån mil lång, Men dagen innan spleade jag tft och glömde bort tiden (kl var 1 på natten då) sen var jag inte alls trött när jag upptäkte det och kollade på anime till kl 3..

 

Sen försåv jag mig till kvart över 9 så jag han inte göra så mycket, Det var fint väder på morgonen så jag hadde bara t-shirt på mig. Jag hann inte stänga av nå lampor eller tvn, och när jag gick ut tänkte jag att jag måste gå in och hämta en tröja men sket i det ._. Sen väl framme så gick jag med nåra kompisar runt detdär då, det var varmt och soligt så det var ok (förutom att det e störande att gå runt dendär sjön).

 

När vi kom fram började det spö regna, jag käkade sen upptäkte jag att min bussremsa tatt slut i helgen (yay!..) så jag fick gå i två timmar i spö regnet med bara t-shirt. Det rann längst med armarna och fick krama ut vattnet ur håret på vägen xD

 

 

Det ända bra med detta är: Att jag blir sjuk lagom till lektionerna på måndag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det ända bra med detta är: Att jag blir sjuk lagom till lektionerna på måndag

GLöm det, idag slog jag knät ur led och kommer gå på kryckor i minst 1 och en halv månad.

 

Fick överdos av morfin så jag var lite lustig på sjukhuset och nu är jag väldigt snurrig

 

Fett gett. Jag blev helt borta av morfinet när jag opererade ryggraden. :D Och drömmarna sen! Wooaa!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...