Hoppa till innehåll

Någon Som Har Ett Itunes Konto Som Den Kan Ge Ut?


RUUMPA
 Dela

Rekommendera inlägg

Det går inte på datorn, men i mobilen går det utan kredit. Öppna din iphone gå till AppStore, fyll i ditt namn epost m.m, när de frågar efter kreditkort är det olika rutor du kan kryssa i, visa, master card osv. Där finns en ruta som det står none, kryssa i den och sen är det klart. Du måste verfiera ditt konto via hotmail se. Kan du använda det som vanligt. Jag fick min iphone igår och det funkade för mig jag har inte gett ut några kontouppgifter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok jag har hittat lösningen. Om man trycker på att göra ett konto så är alternativet "none" inte tillgängligt. För att få det så måste du gå in i AppStore, välj en gratis app vilken som helst. Sen uppe i högra hörnet så klickar du på "FREE", nu så ber de dig att logga in eller göra ett nytt konto. Gör ett nytt konto och när de frågade efter betalnings metod, klicka på visa sen scrollar du ner till none. Det är viktigt att du väljer en gratis app annars kommer inte "none" alternativet att komma fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...