ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Du ska välja en gratis app, klicka på "download" eller "ladda ner". Sen så kan du be mamma eller pappa hjälpa dig med att läsa guiden jag skickade till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Det går inte på datorn, men i mobilen går det utan kredit. Öppna din iphone gå till AppStore, fyll i ditt namn epost m.m, när de frågar efter kreditkort är det olika rutor du kan kryssa i, visa, master card osv. Där finns en ruta som det står none, kryssa i den och sen är det klart. Du måste verfiera ditt konto via hotmail se. Kan du använda det som vanligt. Jag fick min iphone igår och det funkade för mig jag har inte gett ut några kontouppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Tog de bort det eller? För jag gjorde på det sättet. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Lol, testat allt. Man måste lägga in kredituppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 http://translate.google.se/translate?hl=sv...l%26channel%3Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RUUMPA Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ingen som verkligen kan hjälpa? >; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ok jag har hittat lösningen. Om man trycker på att göra ett konto så är alternativet "none" inte tillgängligt. För att få det så måste du gå in i AppStore, välj en gratis app vilken som helst. Sen uppe i högra hörnet så klickar du på "FREE", nu så ber de dig att logga in eller göra ett nytt konto. Gör ett nytt konto och när de frågade efter betalnings metod, klicka på visa sen scrollar du ner till none. Det är viktigt att du väljer en gratis app annars kommer inte "none" alternativet att komma fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 -_- Det är precis det guiden jag länkade går ut på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 20 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2010 Var inne på min mobil orkade inte läsa igenom tidigare inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.