Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Nån mer här som tycker att japan får allt det coola man vill och vill att flera häftiga saker ska släppas i sveriget själv undrar jag varför japan alltid får det man vill ha prata om det här Redigerat 19 Augusti 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Finns ett jävligt logiskt svar: "Allt coolt" görs i Japan, och därför släpps det där. EDIT: Btw, "sverget" var nog den mest groteska felstavningen på "Sverige" jag någonsin sett... Redigerat 19 Augusti 2010 av Dirtman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 (redigerat) Ja men sveriget borde fortfarande köpa lite mer från japan Redigerat 19 Augusti 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Ja men sveriget borde fortfarande köpa lite mer från japan"Sveriget" kanske inte får köpa från japan utan att betala svinmycket :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 19 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Är det en anledning till att anmäla mitt inlägg jag tror svergiet är det land som har minst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Är det en anledning till att anmäla mitt inlägg jag tror svergiet är det land som har minst"Svergiet" har en massa andra "coola" saker och skit som inte Japan har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2010 Onödig tråd. Låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg