THE GHOST Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 ja vad då??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 14 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 Eller,kanske dom bara ljuger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 ja det kanske dom gör................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 14 November 2003 Rapport Dela Skrivet 14 November 2003 pokemon green fanns i sverige för några årsen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 6 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 va!! coolt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 men vad finns det för saker????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 fråga inte mig.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 pokemon green fanns i sverige för några årsen Du ljuger det har aldrig funnits i sverige. Om det skulle finnas i sverige så skulle det vara piratkopior.Pokémon Grön släpptes aldrig i Europa. Eftersom dem gav ut först Guld och Silver och lite senare Pokémon Crystal.Så tyckte dem nog att det inte var någon idé att ge ut grön i europa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 Pokémon Grön skulle kommit samtidigt som Röd, Blå, Gul men det kom aldrig till Europa!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 pokemon green fanns i sverige för några årsen Du ljuger det har aldrig funnits i sverige. Om det skulle finnas i sverige så skulle det vara piratkopior.Pokémon Grön släpptes aldrig i Europa. Eftersom dem gav ut först Guld och Silver och lite senare Pokémon Crystal.Så tyckte dem nog att det inte var någon idé att ge ut grön i europa. sidenote: grön släpptes inte i USA heller.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Hmmm Jag har aldrig hört talas om Poakemon green. Finns det flera versioner som inte släppts i Sverige ännu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 9 December 2003 Rapport Dela Skrivet 9 December 2003 Jag har också pokémon green.Min morsa har en kompis som åkte till japan och då köpte hon det till mej! = ) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg