💬
Logga in
Fuska.se

Något Konstigt Ni Sluppit Skola För

40 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

ja som ämnesrubriken säger.

min anledning var att skolans vedpanna hadde kolat. alla åkte till skolan och när man gick in var det typ minusgrader. vi åkte hem efter en halvtimme. ;)

Nivå 6 · Fuskare

Kan inte komma på nåt som man har sluppit en hel dag. Fast i en vecka ringde brandalarmet nästan varje dag tack vare system fel.

Nivå 11 · Veteranfuskare

Vi slapp också skolan en gång för att det var kallt. Men då var det inte ens minusgrader.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Håltimma här nog det jag kommer på

Förutom alla läger vi åker på/ska åka på

Nivå 12 · Mästerfuskare

trillade ner lite snö från taket och ingen blev träffad. sen var det slut på snö på taket men vi fick åka hem ändå OCH DE VAR NAJS FÖR JAG SLAPP MIN 3TIMMARS FILMKUNSKAP <3

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vi hade inget att göra en dag.

Nivå 5 · Fuskare

Brandlarmet spökade ofta på gammla skolan.

Då fick man slippa lite lektioner iaf.

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare Knark

En moped åkte förbi när vi hade öppet fönster på kemin, vi sa att det luktade gas, och fick sluta :D

21 Aug 2010
Nivå 10 · Veteranfuskare

Var -39 en gång då fick vi fara hem :)

Nivå 3 · Lärling

Vi körde korridorsbowling med en rullande lärarstol, en person i stolen som klot samt random prylar som käglor.

Klotet attackerade käglorna efter att spelare #1 skickat iväg klotet.

Klotet träffar olyckligt med precision och flit.

Klotet "skadar" sig.

Klassen får skäll och gick hem.

- Ok. Nej, men fett epic.

Vi fick gå hem en hel dag för alla våra lärare skulle shoppa på Ullared, det var hur random som helst.

22 Aug 2010
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vi fick gå hem en hel dag för alla våra lärare skulle shoppa på Ullared, det var hur random som helst.

lol

Enda som jag kan komma på var när det var strömavbrott här helt random på morgonen så alla så vi väntade och åkte till skolan typ halv elva.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kommer inte ihåg något speciellt..

Men när jag gick i 1:an så slapp jag över halva dagen på skolan för att jag natten innan hade varit på röntgen till klockan 2. xD

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #13

vi hade samma år en nice lärare. vi slapp en mattelektion för att inged hade lust att jobba ;)

Nivå 9 · Veteranfuskare

En gång så var jag sjuk, men nästa dag blev jag ganska kry igen men jag och mamma var jätteförsenade. Och då hostade jag lite grovt så mamma sa bara, äsch vi stannar hemma idag, det där lät inte bra och vi kommer ändå inte komma i tid.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

vi hade samma år en nice lärare. vi slapp en mattelektion för att inged hade lust att jobba ;)

Jag hade det så med alla lärarna.. pallade ingen jobba fick vi läsa typ en sida i ämnesboken vi hade. Bara läsa. 8)

23 Aug 2010
Nivå 6 · Fuskare

Fick dra hem för att jag "inte hade något att göra".

Nivå 4 · Lärling

Hostade bara lite och sen stannade jag hemma B)

27 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling

Jag fick sticka hem för att jag hade mens, och alla killar tyckte det var orättvist :P LOL

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag fick sticka hem för att jag hade mens, och alla killar tyckte det var orättvist :P LOL

Mest användbara ursäkten när man inte orkar ha idrott.
28 Aug 2010
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Mest användbara ursäkten när man inte orkar ha idrott.

Haha, ja, jag använde den ofta i sjuan xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in