Nacke3000 Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Som tråden lyder. Kan man få seriösa flirt tips. :lol: Skulle uppskattas. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Säg "Du är söt" till en tjej som vet att du gillar henne, om du har tur kommer hon att rodna (har lyckats med det två gånger xD). Redigerat 21 Augusti 2010 av GZT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag tycker du är kåt. Den går hem för mig iaf :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Remington Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag tycker du är kåt. Den går hem för mig iaf :o den går inte hem på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Jag tycker du är kåt. Den går hem för mig iaf :o den går inte hem på mig Kanske är för att ExorZ inte flirtar med 13åringar? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 "Jag tycker du är kåt" låter så...oklart på något sätt. Du tycker att någon annan är kåt? Är det inte så att man själv kan bli kåt av någon annan och inte tycka att någon annan är kåt? Det är ju något personligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 "Jag tycker du är kåt" låter så...oklart på något sätt. Du tycker att någon annan är kåt? Är det inte så att man själv kan bli kåt av någon annan och inte tycka att någon annan är kåt? Det är ju något personligt.Mmmhmm men det var också ett skämt från en tråd där en kille undrade om "jag tycker du är kåt" betyder "jag tycker du är snygg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 "Jag tycker du är kåt" låter så...oklart på något sätt. Du tycker att någon annan är kåt? Är det inte så att man själv kan bli kåt av någon annan och inte tycka att någon annan är kåt? Det är ju något personligt.Mmmhmm men det var också ett skämt från en tråd där en kille undrade om "jag tycker du är kåt" betyder "jag tycker du är snygg". Skämt...? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 (redigerat) Nämn nåt om tjejens/killens röv LOL Nä men flirta med en person när ni har lärt känna varandra väl tycker jag Redigerat 22 Augusti 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.