Touchmagic Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 (redigerat) Tja, har nyligen installerat Windows 7 Professional på datorn och jag laddade ner skype, men när jag är i ett samtal står det att programmet inte hittar mitt ljudkort, hade inga som helst problem innan jag uppgraderade. när jag går in i control panel -> sound -> recording så står det "No audio devices are installed". Hjälp? Redigerat 21 Augusti 2010 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 21 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2010 Tja, har nyligen installerat Windows 7 Professional på datorn och jag laddade ner skype, men när jag är i ett samtal står det att programmet inte hittar mitt ljudkort, hade inga som helst problem innan jag uppgraderade. när jag går in i control panel -> sound -> recording så står det "No audio devices are installed". Hjälp? Leta reda på skivan med drivrutiner, och installera dem. Eller ta reda på vad du har för ljudkort och ladda ner drivisarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Ladda ner Realtek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Ladda ner Realtek.Like he said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Ladda ner Realtek.vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Ladda ner Realtek.vad är det? Ett program som man kan ändra inställningar för ljud. Om du laddar ner det kommer den lägga till mikrofon och sådana grejer i kontrollpanelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Om han har ett Realtek-ljudkort, ja. Annars inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.