Layton Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Hej. Varje gång jag jag loggar in på fuska suckar jag när jag ser den lite dystra gråblåa färgen. Skulle det inte bli lite roliga med mer starka färger och till exempel spelkaraktärer till dekoration. Jag kommer till exempel ihåg förlänge sen när det var jul och ni hade en Super Mario med tomteluva på. Nån annan som tycker som jag? /The Queen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vet ej om funktionen är kvar, men med fuskaVIP får du ett nytt skal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Är det dags för en runda till nu? Står fortfarande fast vid att det nuvarande temat är skönt. Stilrent och snyggt. "Starka färger" är ju bara grymt irriterande och framförallt påfrestande för ögonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Skalet är fräscht och känns bra. Till skillnad från många andra forum läser man faktiskt inläggen istället för att bara stirra på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Finns redan en massa diskussionstrådar om detta, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg