OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Är det wb wow eller vadå? Jo, undrade också om det är virus skit när man ska download'a clienten ^^. Hemsida: www.runesofmagic.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 'wb wow', suck.. Nej det är inte virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 22 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 Vad för forum ska jag ta? EDIT: Varför anmälde nån mitt inlägg :P? Tittade lite gameplay på det och det såg precis ut som world of warcraft! Bump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2010 lol varför skulle du bumpa den här tråden? ROM är ett av de största f2p mmos och verkligen inte nåt virus. Webbspel eller Dator hade väl varit ett lämpligare val? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Mjo, tänkte att jag kunde lägga den i webbspel men hann inte. Men det tar en OTROLIG tid att ladda ner clienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Mjo, tänkte att jag kunde lägga den i webbspel men hann inte. Men det tar en OTROLIG tid att ladda ner clienten. Segt internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 23 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 (redigerat) Mjo, tänkte att jag kunde lägga den i webbspel men hann inte. Men det tar en OTROLIG tid att ladda ner clienten. Segt internet? Kanske, det har också tagit sån tid för andra också att ladda ner det. Redigerat 23 Augusti 2010 av 1xon1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Mjo, tänkte att jag kunde lägga den i webbspel men hann inte. Men det tar en OTROLIG tid att ladda ner clienten. Segt internet? Kanske, det har också tagit sån tid för andra också att ladda ner det. http://www.bredbandskollen.se/Vad får du för resultat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 RoM clienten är seg för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 RoM clienten är seg för alla. Jag var tvungen att starta om nerladdningen 5 gånger för att det gick ner till 2kb/s efter 40 min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.