majskolv Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 också därför att vissa program/spel fungerar inte på win7 om man inte fixar nåt program som gör så att datorn klarar gamla saker, men då är det lika bra att ha xp. Och om jag någonsin ska använda någon bärbar så är xp mycket bättre på en bärbar/en dålig dator än win7. säg ett program. också därför att vissa program/spel fungerar inte på win7 om man inte fixar nåt program som gör så att datorn klarar gamla saker, men då är det lika bra att ha xp. Och om jag någonsin ska använda någon bärbar så är xp mycket bättre på en bärbar/en dålig dator än win7. Har inte hittat några spel som inte funkar in W7, W7's kompatibilitetsläge fungerar riktigt bra för gammla spel, dock är Diablo 2 det äldsta jag testat men det är så pass gammalt så det mesta borde funkar så länge du inte spelar spel från stenåldern eller nått. Fungerar utmärkt med GTA 2.Vet dock inte när Diablo 2 är skapat. GTA 2 är skapat 1997 iaf. laddat ner det från rockstars hemsida?, det är anpassat för xp, vista, 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.