htf456345 Skrivet 23 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2010 Hallå! Haft problem lite med mina portar ett tag nu. Tror det blev efter jag formaterade datorn. Iallafall så slår några av portarna av efter att jag har lämnat datorn tills skärmsläckaren hoppat igång. När jag kommer tillbaka så märker jag ju att min cam inte fungerar. Samma gäller SD intaget. Men mitt headset och mic fungerar fortfarande. (Har allt inkopplat i fronten). Så tycker att det här är riktigt mysko. Men jag behöver bara starta om datorn igen så är allt på plats. Men jobbigt är det. Någon som har några tankar på vad det kan bero på? (Har installerat alla nya drivrutinerna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 25 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2010 Vad många svar man fick xD Men det har löst sig nu iallafall. Avinstallera och sen installera löste det hela! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.