laynus Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Tjo! Nu har jag uppdaterat min portfolio rejält! Då ja har skaffat mig en till kamera så blir de en hel del najs bilder! Och så en ny domän! Hoppas ni gillar de! Feedback tack^^ Linusodenring.com - Photo & Design Redigerat 2 Januari 2011 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Hej jag skulle vilja veta vad ni tycker om min nya personliga portfolios design. Portfolion Vad kan förbättras? Den är dock inte klar än men designen har skapats:) Ser konstigt ut när Välkommen är längre ner än Portfolio texten. Sen har "Linus Odenring Photo & Design konstiga taggar i sig, ser konstigt ut jämfört med resten av texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Hmm okay ska testa höja kvalitén på sidan. EDIT: det är bara för att texten är större än dom andra Redigerat 24 Augusti 2010 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Inte så snygg. Bakgrunden är för grå. Sen lite svårt att avgöra fyll i lite text. Men tror den kommer bli för tråkig med innehåll. Där all text är kanske bakgrunden kan vara vit? Och en sak kan man använda taggar som <first> ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Inte så snygg. Bakgrunden är för grå. Sen lite svårt att avgöra fyll i lite text. Men tror den kommer bli för tråkig med innehåll. Där all text är kanske bakgrunden kan vara vit? Och en sak kan man använda taggar som <first> ? <first> hämtar värdet first ur min css och ja det går, I det här fallet gör den de jag vill till blå bokstav. Det är en av funktionerna i html5 om jag inte mins fel. Och det kommer text och bilder senare. Redigerat 24 Augusti 2010 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sawny Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Okej. Är det inte bättre med first-child: ? :P Men om det funkar å inte fastnar i valideringen är det ju bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Lite grafik skulle inte skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Grafik som sagt! Sen så stavas det "Material"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 28 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Stavfelet fixat. Och jag ska försöka göra något som gör det lite snyggare. Men min tanke med min portfolio är att den ska vara simpel och lätt navigerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Stavfelet fixat. Och jag ska försöka göra något som gör det lite snyggare. Men min tanke med min portfolio är att den ska vara simpel och lätt navigerad. Då har du också en utmaning. Tilltalande simpla grejer är inte så lätt att åstadkomma som man kan tro. Personligen tycker jag att sidan känns aningen tomt, och den blåa färgen på delar av din text borde vara aningen mörkare så att de inte skär i din ljusa bakgrund. Sedan tycker jag att menylänkarna är alltför stora. Oberoende om sidan ska vara enkel eller inte så krävs till en viss del grafik i alla fall. Inte sådär grymt avancerade Michelangelo-artwork, men något - så fånigt enkelt att det känns coolt - som lyfter enkelheten och din personliga "signatur" till en ny nivå. Härifrån kan det bli riktigt, riktigt intressant. :) Redigerat 29 Augusti 2010 av Amaterasu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Stavfelet fixat. Och jag ska försöka göra något som gör det lite snyggare. Men min tanke med min portfolio är att den ska vara simpel och lätt navigerad. Då har du också en utmaning. Tilltalande simpla grejer är inte så lätt att åstadkomma som man kan tro. Personligen tycker jag att sidan känns aningen tomt, och den blåa färgen på delar av din text borde vara aningen mörkare så att de inte skär i din ljusa bakgrund. Sedan tycker jag att menylänkarna är alltför stora. Oberoende om sidan ska vara enkel eller inte så krävs till en viss del grafik i alla fall. Inte sådär grymt avancerade Michelangelo-artwork, men något - så fånigt enkelt att det känns coolt - som lyfter enkelheten och din personliga "signatur" till en ny nivå. Härifrån kan det bli riktigt, riktigt intressant. :) Ska se vad jag kan göra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 2 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Allt är uppdaterat nu och mer bilder inlagda! Ny design och nya bilder!:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.