CeZ Skrivet 2 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2011 Tycker inte att fonten passar in, ta någon utan serifer isälllet. Annars bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Tycker inte att fonten passar in, ta någon utan serifer isälllet. Annars bra.Tack ja har ändrat de men ja tycker de blev bättre eller?Sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Tycker inte att fonten passar in, ta någon utan serifer isälllet. Annars bra.Tack ja har ändrat de men ja tycker de blev bättre eller?Sidan Nice :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Något som kan förbättras? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Något som kan förbättras?Gör så att man kan betygsätta dina bilder och möjligtvis kommentera :D Borde inte vara så svårt för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 4 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 haha nä de borde inte vara så svårt. men de blir nog bara en gästbok eftersom ja inte har byggt lightboxen Sedan betygs sak kan ja nog lägga in under bilden:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Ny design fixad och flera bilder kommer under veckans gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Ser faktiskt bra ut. Men länkarna i menyn är riktigt fula. Skulle valt en annan font, skulle även dra isär texten. Alltså göra större mellanrum mellan länkarna i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 13 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2011 Ser faktiskt bra ut. Men länkarna i menyn är riktigt fula. Skulle valt en annan font, skulle även dra isär texten. Alltså göra större mellanrum mellan länkarna i menyn.Jo tack för tipsen! Jag ska göra de när jag får tid här i veckan. Sedan funderar ja på byta menyn till typ arial elr den som jag har på logon. Men det måste fortfarande vara en snygg font om webbläsaren inte stödjer css3. Men tack jag ska kolla över det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 27 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2011 (redigerat) Mellanrum mellan "Home,Portfolio,about" skulle sitta fint. Annars diggar jag dina bilder du tagit. Den med skogen och grå himmel på landscape är sjukt snygg. =) Redigerat 27 Juni 2011 av Demopan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 Juni 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2011 Mellanrum mellan "Home,Portfolio,about" skulle sitta fint. Annars diggar jag dina bilder du tagit.Den med skogen och grå himmel på landscape är sjukt snygg. =)Tack! Jag har lite bilder ligger här på datorn, sedan ska ja ut lite idag. Sidan måste dock uppdateras lite då jag köpt ett nytt sigma telezoom objektiv^^ Ska ha min nya tröja på mig med logon på:3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2011 Du kan börja med att få alla små saker på rätt plats. Bilderna är lite här och där, skapa struktur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.