teil Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 vilken pokemon valde ni :) vilken pokemon spel som helst :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Väljer olika. Första spelet jag lirade var Yellow och där väljer man ju inte. Tror att jag valde Torchic första gången jag lirade ruby. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Cyndaquil ftw! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Jag valde i heart gold totodile och i platinum piplup som nu är ferligeter och empolion :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Ajuste andra gen också. Första gången jag valde en starter var när jag lirade det på japanska, valde Cyndaquil. Fast eftersom jag inte är så värst vass på japanska så kom jag aldrig någon vart. Första gången jag spelade Gold seriöst hade jag en Meganium (Chikorita). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Okej, ordning: Treecko Turtwig Bulbasaur Chikorita. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Okej, ordning: Treecko Turtwig Bulbasaur Chikorita. du måste gilla gräs type :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Red : charmander Yellow : måste man ta pickachu Emerald : ehm torchic eller va den nu heter Fire Red : charmander :P Diamond : eld pokemonen där också, minns inte vad den hette lol, nähä var tydligen chimchar då Crystal: feraligator tror jag.... Nej det var cyndaquil (stavas) xD Redigerat 24 Augusti 2010 av DAMPAINTEH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
teil Skrivet 24 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Red : charmander Yellow : måste man ta pickachu Emerald : ehm torchic eller va den nu heter Fire Red : charmander :P Diamond : eld pokemonen där också, minns inte vad den hette lol Crystal: feraligator tror jag eld pokemonen i dimond,pearl och platinum heter chimchar :) och i fire red skulle jag också välja charmander :) om jag hade spelet. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Första gången i varje spel då. Röd: Squirtle(om jag minns rätt) Guld: Cyndaquil Sapphire: Mudkip Leaf Green: Bublbasaur Pearl: Piplup Soul Silver: Cyndaquil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 (redigerat) Favorit starters i varje spel: Yellow: Pikachu + alla 1gen starters... G/S/C: Cyndaquil R/S/E: Mudkipzz FR/LG: Charmander elr Bulbasaur D/P/P: Alla 3 men mest Turtwig Mystery Dungeon oxå ;): Blue/Red Rescu Team: Cubone och Psyduck Explorers Of The Sky: Munchlax, Riolu, Shinx :D Favorit Starter om jag måste välja en är som sagt Cyndaquil. Redigerat 24 Augusti 2010 av DjLudde Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 24 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2010 Första gången valde jag Charmander på Pokémon blå. På Pokémon ruby var det gräs gubben och på Pokémon sapphire var det vatten grävlingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg