LOLOL Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 (redigerat) Jag har haft så mycket klagomål på att jag bumpar, så jag skall sluta. Men jag hade slutat tidigare om ni hade sagt "snälla sluta bumpa" istället för att säga "sluta bumpa för i helvete" eller "SLUTA SKRIVA I FUCKING TRÅDAR DITT JÄVLA KNULLOFFER!" (några citat från klagomål jag fått.) Och några vänner jag haft i min vännerlista har jag tagit bort därifrån nu pga deras elaka klagomål. Men jag ska sluta nu bara så ni vet. Ha bara bättre attityd nästa gång. :( :) MvH LOLOL Inga elaka kommentarer på det här forumet, snälla. Det har jag fått nog av. :( Redigerat 26 Augusti 2010 av LOLOL Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Det är du som ska läsa reglerna, såklart vi blir sura om det blir som du gjorde. Men jag har inget emot att du bumpar egentligen, men dina bumpar är inte nödvändiga. I en tråd skrev du 1 ord, typ "ja" eller vad det nu än var. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 26 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2010 Onödig tråd... Låst tråd. Ha som regel att bara bumpa ifall det finns en vettig anledning till det. Elaka kommentarer är aldrig okej och skall anmälas med hänvisning till §1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg