LOLOL Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Vem var er värsta vikarie?? Min va en vikarie i SO i sjuan som blev skitarg bara jag ställde en fråga. Den ende vikarie som blivit arg på mig dessutom (jag sköter mig, så det händer aldrig annars). Och dessutom försökte han va rolig fast alla tyckte han bara va töntig. Om han liksom skulle säga vilka som skulle fram och redovisa, gjorde han det så töntigt. Liksom, man fick sitta där och skämmas. <_< Hans handstil var som en sjuårings handstil men den kan man ju inte rå för så mycket. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Batteryz Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Det var typ i fyran, då våran lärare var sjukskriven ett halvår och vi fick en sån dålig vikarie... Hon är sur, grining, arg hela tiden. vartenda litet fel man gör blir hon arg :P, skit skönt att slippa henne... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GZT Skrivet 27 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2010 Min förra musiklärare var hemsk, hon kunde varken sjunga eller spela något instrument så hon mutade oss med godis för att vi inte skulle skvallra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Onödig tråd, låses. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg