Ryssfemma Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2010 Jag har haft min iPhone 4 i ungefär en vecka nu och har inte ångrat mig en sekund att jag köpte den. Det ända som stör mig är dock antenn problemet, det är inte så att mina samtal stängs av bara det att jag brukar förlora mitt 3G (här jättedåligt 3G hemma). Men det går ju att fixa med en bumpercase som man kan få gratis av apple om man köper mobilen innan 30 September. Om du har pengarna för det så tycker jag att du ska köpa den, folk gör det till en sån stor sak av att apple äntligen har fått ett problem i deras produkt och som att mobilen är helt oanvändbar. Btw, jag har halebop abonnemang och om du ska köpa det tycker jag du ska välja halebop hallå plus, om du köper den billigare versionen får du bara 500MB surf vilket inte är mycket. Jag brukar ha svårt att höra folk som har Halebop när jag pratar med dem. Kan vara att Halebop inte är så välutrustade med sitt nät. IMO så är iphone och htc och androidskiten bara såna jävla skrytmobiler. Man behöver inte ha en mobil med 2000 funktioner. Det räcker som Dirtman sade; Att ringa någon eller ta emot samtal samt skicka/få sms. Man behöver inte ha youtube, facebook, spel-appar osv osv i sin mobil. Det har man en dator för. Nä, iphone och alla andra mobiler är bara för att skryta. Så snälla, kom ihåg att det är vad jag tycker, så börja inte flamea om att jag är dum i huvudet för det etc. :) iPhone och smartphones är inga skrytmobiler, utan det är smartphones. Det finns folk som diggar mobiler och har ett intresse inom det, alla behöver inte tycka som er. Visst, det finns folk som inte ens vet hur man sätter på Bluetooth som köper iPhone, men att köpa en dyr mobil är som att uppgradera ens dator varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 IMO så är iphone och htc och androidskiten bara såna jävla skrytmobiler. Man behöver inte ha en mobil med 2000 funktioner. Det räcker som Dirtman sade; Att ringa någon eller ta emot samtal samt skicka/få sms. Man behöver inte ha youtube, facebook, spel-appar osv osv i sin mobil. Det har man en dator för. Nä, iphone och alla andra mobiler är bara för att skryta. Så snälla, kom ihåg att det är vad jag tycker, så börja inte flamea om att jag är dum i huvudet för det etc. :) iPhone och smartphones är inga skrytmobiler, utan det är smartphones. Det finns folk som diggar mobiler och har ett intresse inom det, alla behöver inte tycka som er. Visst, det finns folk som inte ens vet hur man sätter på Bluetooth som köper iPhone, men att köpa en dyr mobil är som att uppgradera ens dator varje år. Skulle tro att det beror vart du bor, halebop kör på telias nät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skatan222 Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Jag har tänkt mej ne iPhone 4 32gb med 3pott 399kr/mån 24mån med 3mobil-tv, msn och 3mobilsurfmax. Det blir totalt 399kr/mån i 24 månader + 49kr/mån för mobilen = 448kr/mån + 995kr engångsfaktura = 11747kr och det är två år sen kommer det ju säkert en ny iPhone om två år :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 30 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Alla och tycker olika? ;p menade du alla är och tycker olika? ;DJo, det menade jag. :P Om man vill ha en telefon, varför skulle man då vilja köpa en Ipad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.