Gäst juniorjesper Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Skrivet 28 Augusti 2010 Hej. Jag undrar om vad som är bäst. Att köpa en Vga kabel och använda min gamla Samtron 76E vSamtron - 76E eller ska jag köpa en ny platt skärm som är ungefär 24 tum eller nått sånt och ha hdmi? Vad kan man ha för upplösning med vga kabel? På dator skärmen är det 1280 x 1024. Citera
Extra Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Skrivet 28 Augusti 2010 Du kan ha hur hög upplösning du vill med VGA men kom ihåg att VGA är analogt, och köper du en ny skärm med HDMI så kommer du ha digitalt eftersom att HDMI är digitalt men det lär inte skilja sig så mycket. Du kommer bara kunna ha den upplösningen skärmen stödjer alltså kommer du kunna mycket högra om du köper en 24 tums :) Citera
Gäst juniorjesper Skrivet 28 Augusti 2010 Rapport Skrivet 28 Augusti 2010 (redigerat) Okej. Har kollat på BenQ 24" LED Eller Samma 22" Eller tycker du jag ska köpa någon annan? Ej högre budget. Edit: Asså är de värd att köpa? Eller finns det bättre för samma peng? Tänkte köra Xbox på den i 1080p. Redigerat 29 Augusti 2010 av juniorjesper Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.