Hoppa till innehåll

Problem Med Spotify På Min Bärbara.

5FJSKFJSKGJES

Rekommendera inlägg

Det är så att jag har Spotify free, men jag har ett problem. Jag kan lyssna på musik och sånt men..

Då jag söker på låtar och lyssnar på dem där, så kan jag lyssna på alla låtar, men det är så att jag endast kan lyssna på 1 åt gången. För att gå vidare måste jag själv byta låt till tvåan och starta den.

Även i mina egna skapade listor. Men i själva artist-profilen och topplistorna så behöver jag inte byta själv sådär utan det går fint. Allt detta funkar bra på stationära men på min nya bärbara blir det detta fel.

Någon som vet lösningen?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst pong218

Kan du förenkla vad du menar? Jag förstår det som att du har en playlist som spelas upp automatiskt efter att du börjar spela upp en låt så fortsätter den sedan till nästa efter att den du började spelat nått sitt slut..

Men detta sker inte på din laptop utan då stannar den och du måste starta nästa låt automatiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På min vanliga dator med samma account på spotify kan jag lyssna på en låtlista som har säg.. 10 låtar (bara ett exempel..), då kan alla dessa låtar spelas upp.

Men på min bärbara så när låt nr 1 är slut så slutar den spela upp och rutan till vänster blir tom och svart. (Som den ser ut då man loggar in). Och för att kunna starta låt två måste jag trycka på den manuellt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta har hänt mig med. Är så på mig just nu. Har ingen hjälp att komma med, ville bara berätta att du inte är ensam :P

Testade att avinstallera och ladda ner det igen, det hjälpte inte. Dock testade jag inte att ta bort alla filer från Spotify.

Redigerat av ThaNooB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade också den sidan igår. Verkar vara en ganska korkad lösning för att hindra folk som är afk från att spela musik eftersom det drabbar alla.

Ok, a temporary solution:

Search for whatever you want.

Select all tracks by pressing Ctrl+A.

Right-click any of the tracks and select Queue, then they won't stop playing after one song.

samma problem här:

http://getsatisfaction.com/spotify/topics/...fter_every_song

Hittade också den sidan igår. Verkar vara en jävligt korkad lösning att drabba alla för att vissa spelar musik när de inte är där.

Vilket skit ni har lol

Säg inget om du inte har något vettigt att säga. Du har antagligen ingen aning om vad det här handlar om. Spotify har fått en funktion som gör att om du söker på t.ex. 30 Seconds To Mars så spelar den en låt och sedan spelar den inga fler utan du måste spela upp dem manuellt.

Redigerat av ThaNooB
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Säg inget om du inte har något vettigt att säga. Du har antagligen ingen aning om vad det här handlar om. Spotify har fått en funktion som gör att om du söker på t.ex. 30 Seconds To Mars så spelar den en låt och sedan spelar den inga fler utan du måste spela upp dem manuellt.

Har inte hänt mig?

Eller det kanske beror på om man har Free eller Premium?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade också den sidan igår. Verkar vara en ganska korkad lösning för att hindra folk som är afk från att spela musik eftersom det drabbar alla.

Vilket skit ni har lol

Är det verkligen en funktion detta, det måste mer vara en sorts bugg?

Kollade på det nu, och såg att det var så. Hoppas dem fixar det.. skitdåligt att man behöver trycka på en ny sång varje gång, nu är väl min längsta lista "bara" 100 men det är för mycket ändå.

Glad över att jag inte blev en Premium-medlem iaf, vi får se om det blir så om jag kommer överge spotify nu då.

Redigerat av 2FJSKFJSKGJES
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...