Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry: Tacksam för hjälp! ;O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry: Tacksam för hjälp! ;O går inte level 70, prestige 10 är det absolut högsta du kan komma till om du inte ber en kompis eller nått att hacka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Hej. Jag undrar om det finns något sett att gå ner till level 1? För jag är i level 70 prestige 10 och skit tråkigt :angry: Tacksam för hjälp! ;O Resetta alltså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Om han kör på Datorn så är det skit lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zDi Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Prestige hacka ner i prestige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Hur? Jag kör på pc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Be nån som moddar eller ladda ner mod själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Hur laddar jag ner eller alltså vart kan jag hitta mod? Eller kanske nån av er kan hjälpa mig med host eller vad jag ska kalla de xP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Hur laddar jag ner eller alltså vart kan jag hitta mod? google har svaret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 är det någon som kan fixa in mig till en prestige och challenge lobby på 360? så man låser upp allt och blir 10th. gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Hur laddar jag ner eller alltså vart kan jag hitta mod? google har svaret Vad ska jag söka? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg