Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Hej. Jag tänker köpa Cod: Black ops till Xbox 360. Men jag undrar vad det är för specs till Pc? Det är skönare med Pc fast där fuskar alla och call of duty verkar nu mest sattsa på xbox. Har Mw2 till Pc fast ångrar det. Även om jag inte gillar Mw2 så skulle jag gilla det mer till Xbox än Pc. Men vad kräver Black ops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Vad kräver Crysis 3? * Black ops har inte kommit ut än, så ingen som vet exakt. *=inte seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 (redigerat) Vad har du för grejer i datorn? Ingen vet exakt, men då kan vi iaf se om det finns någon chans att den klarar det. Redigerat 29 Augusti 2010 av ReMemberMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Intel T4400, 2,2Ghz 4Gb 1066 Mhz Ati Radeon HD 4650 Klarar att filma Mw2 i 60 fps iallafall med fraps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Den kommer att klara av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Den kommer att klara av det.Hur bra då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Från vad jag förstår så har systemrequirements inte blivit utsläppta än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.