rolfjonny Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Tjenare! Har en dator som inte funkar så bra, jag kan starta upp den och så men när jag loggar in så är alla ikoner borta och start menyn är också borta. Jag har provat öppnat nån bot meny och försökt göra en systemåterställning men det fungerade inte. Är det någon som vet vad man kan göra? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 "windowstangenten+r", skriv "explorer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolfjonny Skrivet 29 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2010 Fungerade tyvärr inte, men jag lyckades få upp CMD på nån högers så om jag bara kan kommandot för att bli admin på datorn så kanske det fungerar igen, så vet du vilket kommando det är? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 i CMD kan du skriva explorer för att få upp... explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rolfjonny Skrivet 30 Augusti 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Tack så jävl* mycket!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.