WarCry Skrivet 30 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2010 Tjo jag vill ha lite tips om vad jag ska köpa för spel till mitt psp! less på dom jag har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 Och du har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BajenGamer Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 GTA LCS! (GTA Liberty City Stories) och kanske The Simpsons game? Worms? NFS Shift (Need For Speed Shift) Googla lite på spel och kolla vad du tycker om. Jag har ju ingen aning. XXXD http://lmgtfy.com/?q=PSP+spel eller så chippar du bara det lr ngt sånt så har du typ alla spel?! XXXXXD Det är nog smartast ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 2 September 2010 Rapport Dela Skrivet 2 September 2010 NHL 07 och NFS Most wanted 5-1-0 är finfina spel. Tyvärr kan dom vara svåra att hitta i butiken kanske. Men chippa ditt psp så kan du ju spela GBC, SNES, ps1 och NES och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox100 Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 GTA, God Of War och UFC Undisputed 2010. Domma spelen kommer kommer du inte att tröttna på!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 September 2010 Rapport Dela Skrivet 19 September 2010 Vad gillar du för spel, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Defenetivt FIFA, GoW, GTA Chinatown wars och Wwe spelen, dom äger till PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 Bör svara på vilka spel du har, och vad du gillar för sorts spel. Men jag rekommenderar ratchet & clank: size matters. Ett bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg