Gäst juniorjesper Skrivet 31 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2010 (redigerat) Hej. Jag har startat en svensk black ops klan. Vi bestämmer allt när vi har fått medlemmar. Alla ska få vara med och bestämma. Jag tänkte ha en kalender på höger sida typ som alla turneringar är. http://sweblackops.at.ua/ Jag söker Admins (sånna som redigerar) Pma mig om ni vill bli admins eller någonting eller moderator. Asså när ni blir admins så ger jag er lösenordet till hemsidan så loggar ni in på den och kan ändra. För jag är inte så kunnig på HTML. Det finns ävel Templates. *Sniper lobbys *Montages Klanen Startad 31 Augusti 2010. Ansök Nu! Redigerat 31 Augusti 2010 av juniorjesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 September 2010 Rapport Dela Skrivet 5 September 2010 Du vet väl om att Black Ops kommer ut om två månader? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 12 September 2010 Rapport Dela Skrivet 12 September 2010 Du vet väl om att Black Ops kommer ut om två månader? =PAntar att de kommer spela mw2 tills det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst juniorjesper Skrivet 26 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2010 Någon som är sugen? :) Jag tror jag kommer skaffa det till Xbox 360 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CRITIC4L Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Någon som är sugen? :)Jag tror jag kommer skaffa det till Xbox 360 istället. Tja, jag skulle vela vara med i din klan, jag gillar att köra med sniper i public och private match. Mitt användarnanm på xbox live är xXSW3ELITEXx så adda mig om du vill att jag ska få vara med i din klan. kan du skriva vad du heter så jag vet vem du är. hoppas vi ses i black ops xD // CRITIC4L Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.