MrKenway97 Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Jag har bara varit här i några veckor.........Men jag har insett.......att detta är en.....SKITSIDA!!!!! Mobbningen är grov!Moddarna gör inget!!!Admin är urusel Administatör(Hjälper mig inte när jävlarna här kallade mig troll!)och man kan köpa saker som tar bort varningar!!!Och inläggen granskas bara man skämtar lite Detta är den värsta sidan jag nånsin varit medlem på :( Vandalismen är det värsta problemet Dessutom har ni ett porr forum!!! JÄVLA PSYKOSIDA!!!!!!!!! Alla här fly så fort ni kan härifrån!!!!!!!! Allvarligt talat medlemar,ni har sårat mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Om du menar mitt forum, det är inte ett porrforum. Utan ett forum om kärlek & sex som även har någon tråd där man kan diskutera om porr. Och om du sköter dig går det bättre, Anmäl inläggen dem driver med dig. Om inget händer kontakta admin genom PM och visa honom inläggen. Om han inte gör något åt det så, är det du som överreagerar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Det finns inget porrforum, du syftar nog på Sex N' Kärlek. Alltså FJSKFJSKGJES's gruppforum. Folk kallar dig troll av en vettig anledning. Mobbningen är inte "grov". Ja man köper saker som tar bort varningar, och? Bara för inläggen granskas betyder det inte att man kommer få en tillsägelse eller varning. Om det nu skulle finnas ett porrforum, so what? "Allvarligt talat medlemar,ni har sårat mig". Nej det har vi inte, och vi bryr oss inte om vi skulle ha gjort det eller inte för ingen vet vem du är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Det finns inget porrforum, du syftar nog på Sex N' Kärlek. Alltså FJSKFJSKGJES's gruppforum. Folk kallar dig troll av en vettig anledning. Mobbningen är inte "grov". Ja man köper saker som tar bort varningar, och? Bara för inläggen granskas betyder det inte att man kommer få en tillsägelse eller varning. Om det nu skulle finnas ett porrforum, so what? "Allvarligt talat medlemar,ni har sårat mig". Nej det har vi inte, och vi bryr oss inte om vi skulle ha gjort det eller inte för ingen vet vem du är. 1.Ja?Porr ska inte finnas på forum 2.Jasså?Så man får kalla mig troll?Vad jävla snälla du är,skit på dig dum huvud!Jag är inget troll det är bara medlemarna som är CP! 4.Jo mobningen är mycket grov,kalla folk för troll är inte så snällt 5.Vad bra att medlemar som borde bli bannade köper grejer så att de kan vara kvar och förstöra sidan 6.Man behöver inte granska inlägg som det är skämt i!Tråkig sida elr va? 7.Porr är förbjudet på alla forum 8.Och jag bryr mig inte om dig heller dumhuvud! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 (redigerat) Det är inte ett porrforum, det är om kärlek och sex. Sex behöver inte betyda porr!. Du kanske kallas troll för en anledning, fråga någon som gör det varför dem gör det så kanske du får ett bra svar. Tycker att varningsystemet är dåligt, även det med att köpa bort varningar. För 10.000 FM får man stanna kvar på sidan, men annars blir man bannad till typ 2030.. Porr är INTE förbjudet på alla forum, det är fullt lagligt med porr. Finns inget olagligt med porr (om vi inte pratar om barnporr, fast vi har bara en diskussiontråd om det, ingen tråd vi visar det, såklart) Redigerat 1 September 2010 av 2FJSKFJSKGJES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 1.Ja?Porr ska inte finnas på forum 2.Jasså?Så man får kalla mig troll?Vad jävla snälla du är,skit på dig dum huvud!Jag är inget troll det är bara medlemarna som är CP! 4.Jo mobningen är mycket grov,kalla folk för troll är inte så snällt 5.Vad bra att medlemar som borde bli bannade köper grejer så att de kan vara kvar och förstöra sidan 6.Man behöver inte granska inlägg som det är skämt i!Tråkig sida elr va? 7.Porr är förbjudet på alla forum 8.Och jag bryr mig inte om dig heller dumhuvud! Om man tar "troll" som grov mobbing borde man lämna internet för evigt. Du borde kunna lista ut varför folk kallar dig troll...Vi "förstör" inte sidan. Porr är inte förbjudet på alla forum. Ingen vet ens vem du är, så om du säger "Och jag bryr mig inte om dig heller dumhuvud" så.... mm... Sist: Du säger att folk är CP och är dum i huvudet, det är närmare mobbing än att bli kallar troll, ditt troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Porr är inte förbjudet din jävla idiot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Sluta kalla mig troll då Vad får er att tro att jag är troll? Enligt mig är alla som kallar andra troll troll själva bara att de försöker dölja det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Om du nu är så sur på att det finns porr,gå inte in där då. Du styr vart du vill klicka med din hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Sluta kalla mig troll då Vad får er att tro att jag är troll? Enligt mig är alla som kallar andra troll troll själva bara att de försöker dölja det. Ett troll som du ska inte försöka dölja det, det är själva tanken med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrKenway97 Skrivet 1 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Sluta kalla mig troll då Vad får er att tro att jag är troll? Enligt mig är alla som kallar andra troll troll själva bara att de försöker dölja det. Ett troll som du ska inte försöka dölja det, det är själva tanken med det. Kalla mig aldrig mer troll ditt efterblivna CPmongo som tror att du är nått!!!!1 Det var det jag lämnar sidan på en gång!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 1 September 2010 Rapport Dela Skrivet 1 September 2010 Om du kallar personer CPmongo är du inte precis bättre själv, sen så borde du skippa alla mellanrum. Då kanske du blir kallad troll mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg