Xenu Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Lite versionen är uppe funkar bra med htc desire Verkar som Rovio´s servar är crashade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Äsh, fungerar inte på Wildfire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 3 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Det är bara en beta som den funkar kanske inte funkar med alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Hoppas den kommer till WF! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 3 September 2010 Rapport Dela Skrivet 3 September 2010 Paid apps i sverige? whaaat? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Skulle multi touch komma till x10;an med 2.1 uppdateringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Paid apps i sverige? whaaat? ;oDet verkar inte bli paid app efter som finska utvecklare får inte sälja appar och rovio som är utvecklarna på angry birds är finska http://i54.tinypic.com/33djatx.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Paid apps i sverige? whaaat? ;oFinns det inte appar som kostar i Sverige? Hah, jag har undrat varför jag bara ser gratisappar på Android Market. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Paid apps i sverige? whaaat? ;oFinns det inte appar som kostar i Sverige? Hah, jag har undrat varför jag bara ser gratisappar på Android Market. :D xDGoogle vill inte att vi ska få betalappar xD Fast det går att fixa på olika sätt. Enklaste att använda ett utländsk simkort och köpa appar över wifi Går att köpa på http://droidstuff.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Paid apps i sverige? whaaat? ;o Finns det inte appar som kostar i Sverige? Hah, jag har undrat varför jag bara ser gratisappar på Android Market. :D xDGoogle vill inte att vi ska få betalappar xD Fast det går att fixa på olika sätt. Enklaste att använda ett utländsk simkort och köpa appar över wifi Går att köpa på http://droidstuff.se/ Lättast att roota telefonen, och sen installera Market Enabler. Fungerar finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 4 September 2010 Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Kan du skicka en guide eller berätta hur man rootar Wildfire? :) Och vad är det man gör med själva telefonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xenu Skrivet 4 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2010 Kan du skicka en guide eller berätta hur man rootar Wildfire? :) Och vad är det man gör med själva telefonen? En liten varning.Garantin går bort om du rootar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.