Str4ndB3rg Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Tjena mors, innan ni linkar portforward.com så vill jag säga att det inte finns tutorials för våran router. Thomson Gateway TG787 Vi köpte den via telia, jag har chattat med telia dom har ingen support för detta och kan ej hjälpa mig. Jag tänker ge ut 1232 FM till den som hjälper mig och får detta FUNKA. Väldigt desperat, men detta har varit ett problem i 1 år nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Är det inte denna? http://portforward.com/english/routers/por.../TG787index.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 6 September 2010 Rapport Dela Skrivet 6 September 2010 Har samma router som dig. Hade också problem sen tidigare att öppna portar, och jag lyckades även men detta var för ett program (minns inte vilket). Och jag minns inte heller hur jag gjorde, men minns att jag använde mig av portforward.com och läste runt lite där. Ska du öppna portar till ett spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 7 September 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2010 (redigerat) Jag ska öppna portar till SA:MP. Portar:7777 EDIT: Arako.. varenda gång jag klickat på min router så trodde jag det kom upp mer routers... men det var spel, i fail. I vilket fall håller på fixa detta funkar det så får du all FM :) EDIT IGEN: Skickar FM nu tack så hemst mycket! :) Redigerat 7 September 2010 av Str4ndB3rg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.