Hivee Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 dubbad på engelskaHngghhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 dubbad på engelskaHngghhh Black Lagoon är enda animen där dubben är superior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 dubbad på engelska Hngghhh Black Lagoon är enda animen där dubben är superior. Nja, engelska dubben i Cowboy Bebop är också bättre än japanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 15 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2010 (redigerat) dubbad på engelska Hngghhh Black Lagoon är en av få animes där dubben är superior. Ändrat, glömde Cowboy Bebop ^^ Redigerat 15 Oktober 2010 av Darkdevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaizR Skrivet 21 November 2010 Rapport Dela Skrivet 21 November 2010 Min favorit anime är lätt One Piece. Sen kommer ju Ginga: Nagareboshi Gin (Silver Fang). Några fler jag gillar: Densetsu Weed Densetsu Riki Byakuren No Fangu Kacchû No Senshi Gamu Bleach Ninja Scroll Naruto (Helt ok, men inget jag gillar så mycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigzag Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Naruto och One Piece. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 28 November 2010 Rapport Dela Skrivet 28 November 2010 Death Note Hajime no Ippo One Piece Naruto Samurai Deeper Kyo Fairy Tail Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Gintama är ren komedi <3 Clannad är rolig, vacker och sorglig Bokusatshi Tenshi Dokuro-Chan.. herregud Jag låter videon tala för sig själv Canaan, har dock inte sett klart den än Valkyria Chronicles, krig, fantasy och triangeldrama. Ya. Battle Programmer Shirase, komedi om en slapp programmerare som kan hacka i princip vadsomhelst med vadsomhelst. Eureka Seven, mecha.. verkar väldigt lovande.. har dock bara sett ett bar episoder. Black Lagoon hoppas jag de flesta känner till.. en av de få seinen (18+) serier som inte är hentai Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Glor på Ergo Proxy just nu, vilket jag försökt göra till och från ett tag nu. Skitbra, faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 December 2010 Rapport Dela Skrivet 4 December 2010 hihihi...hijji, ahahaha!! HAHAHAHAHAHAHA!!!!! Soda. Bokuga Kira Ta! Läser inte Manga, men Kiras skratt är läskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 elfen lied är kung ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 One Piece.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.